Laatst las ik de zaterdageditie van het AD en viel mijn oog op deze vacature. Een super uitdaging natuurlijk want ook in de cadeaubonnen wereld gaat alles (…ok niet overdrijven) maar toch een behoorlijk deel via de digitale snelweg. En VVV Nederland mag dan offline de marktleider zijn maar online hebben ze nog veel te doen. Een leuke uitdaging zou ik zeggen. Hier de functie:

VVV Nederland ontwikkelt ‘VVV’ tot een leidend merk voor toerisme, recreatie en vrije tijd en ondersteunt daarbij een netwerk van professionele VVV organisaties. Tevens zijn wij uitgever van een uitgekiend assortiment cadeaubonnen, het commerciële speerpunt van onze onderneming. Met de VVV irischeque, Nationale Dinercheque en Boncadeau zijn wij marktleider in Nederland en succesvol op zowel de consumenten- als de zakelijke markt. Voor onze business unit Cadeaubonnen zoeken wij een enthousiaste Product Manager Cadeaubonnen met een commerciële drive en een neus voor ontwikkelingen in de markt

Wat ga je doen?

Binnen een klein commercieel team ben je direct verantwoordelijk voor de marketingactiviteiten op de consumenten- en de zakelijke markt. Je werkt nauw samen met de accountmanager zakelijke markt en de marketingmanager. Voor de uitvoering van acties en campagnes word je ondersteund door een marketingmedewerker.

Je belangrijkste taken zijn:

  • opstellen van de productplannen en zorgen voor de realisatie ervan;
  • ontwikkelen en (doen) uitvoeren van commerciële acties met onze verkoopkanalen (VVV, ANWB, Postkantoren);
  • bedenken van commerciële acties en reclamecampagnes en zorgen voor de uitvoering ervan;
  • ontwikkelen en uitvoeren van onze webmarketing activiteiten;
  • zorg dragen voor de uitbouw en het relatiebeheer van het acceptantennetwerk;
  • briefen en aansturen van intermediairs (o.a. mediabureau, reclamebureau);
  • volgen van de ontwikkelingen in de markt en ervoor zorgen dat we daar commercieel op anticiperen.

 Geïnteresseerd? Kijk dan verder op de website van de VVV.