• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Webrewery BV neemt Waarbenjij.nu over

17 maart 2009 door Martin van Kranenburg

Webrewery BV heeft Waarbenjij.nu (Easyapps BV) overgenomen. Easyapps BV is bekend van de populaire website www.waarbenjij.nu, de grootste online reiscommunity van Nederland. Avontuurlijke wereldreizigers maken gebruik van deze website om middels reisverhalen, foto’s en video’s het thuisfront te informeren over hun reis. Daarnaast is de website met vele tips van reizigers een belangrijke bron van inspiratie voor avonturiers in de voorbereidingen van hun reis.

Webrewery BV is het initiatief van de ondernemers Jasper Hofkes en Erik Mulder. Beiden hebben een achtergrond in de reiswereld. Respectievelijk als online marketeer en inkoopmanager bij Jiba. In het afgelopen jaar hebben beiden zich toegelegd op het exploiteren van verscheidene online marketing activiteiten.

Webrewery BV wil binnen Waarbenjij.nu de nadruk leggen op productontwikkeling en dienstenverbreding. Naast meer functionaliteiten voor de gebruiker zullen ook de communityfaciliteiten worden uitbereid. Webrewery heeft de ambitie om met www.Waarbenjij.nu het komende jaar te groeien naar meer dan 120.000 actieve gebruikers in Nederland. Tevens zal de website internationaal worden vermarkt.

De website www.waarbenjij.nu is in 2003 gestart als reisdagboeksite. De website, met jaarlijks meer dan 35 miljoen bezoeken, is uitgegroeid tot de grootste online reisdagboek website van Nederland. Naast Nederland is Easyapps met www.wobistdujetzt.com en www.whereareyou.net actief op de Duitse en Engelse markt.  Binnen de website www.waarbenjij.nu levert Easyapps ook fotoalbums met reisverslagen en foto’s. Easyapps heeft 10 medewerkers. De onderneming zal worden voortgezet vanuit Utrecht. Er gaan ten gevolge van de overname geen arbeidsplaatsen verloren.

Gerelateerde Berichten

  • Micazu.nl verslaat Funda en neemt het op tegen Zoover

    Micazu.nl, de website voor particuliere vakantiehuizen van 4.000 Nederlandse eigenaren is nog steeds in de…

  • Waarbenjij.nu lanceert vernieuwde site

    London Voodoo movie download Sinds vorige week is de nieuwe versie van WaarBenJij.Nu online. De…

  • TravelBird neemt BoekVandaag over

    TravelBird is in 2010 opgericht en timmert hard aan de weg. De organisatie is nu…

Categorie: E-commerce Tags: Erik Mulder, Jasper Hofkes, Waarbenjij.nu, Webrewery

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

KLM Vakantiebeurs Social Media NHTV onderzoek mobiel technologie Airbnb Expedia Booking.com Google destinatiemarketing TUI TripAdvisor travel reizen hotels instagram reviews Facebook

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring