• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

20 miljoen bezienswaardigheden in de Travel Trip Planner van Kiwi

19 september 2017 door Dylan Cinjee

De wereldwijde vlucht zoekmachine Kiwi verbetert haar mobiele applicatie door een reisplanningssectie in te voeren. Naast het verkopen van tickets, zal Kiwi haar klanten helpen hun vakantie te plannen. De door Sygic Travel verstrekte gegevens bevatten tal van toeristische kaarten, 20 miljoen bezienswaardigheden, 2 miljoen hotels en 70.000 tours en activiteiten. De reisinhoud wordt bij de aanschaf van tickets in de app weergegeven.

“Luchtvaartmaatschappijen en andere reisbedrijven zijn op zoek naar manieren om de gebruikersbetrokkenheid te vergroten en willen hun klanten meer bieden dan alleen een eenmalige aankoop van tickets. Ze willen dat mensen teruggaan voor meer informatie en diensten. Daarom heeft Kiwi.com besloten zich te concentreren op dit aspect. Het partnerschap met Sygic Travel is op deze manier zinvol. De gegevens die wij aan Kiwi.com verstrekken, worden door ons contentteam bijgewerkt en de betrouwbaarheid is al door miljoenen reizigers bewezen”, zegt Barbora Nevosádová, marketing directeur van Sygic Travel.

Kiwi.com is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een van de grootste en meest populaire zoekmachines en ticketverkopers van vluchten ter wereld, met een dagelijkse omzet van meer dan € 2,5 miljoen. De reisplanning data van Sygic Travel is slechts een van de vele functies die Kiwi.com wil introduceren naast haar eigen technologie en 24/7 klantenservice om de klantenreizen makkelijker en plezieriger te maken.

Sygic Travel helpt sinds 2011 mensen bij het plannen van reisroutes. Het is begonnen met het verstrekken van data en planning tools voor andere reisbedrijven in juli. Bedrijven kunnen nu hun White Label en Sygic Travel SDK gebruiken (een complex pakket voor implementatie) voor diverse doeleinden, bijvoorbeeld om hun eigen gidsen te maken of om populaire plekken voor elk gebied in de wereld in kaart te brengen. Er zijn tal van manieren om de SDK te gebruiken in zowel webpagina’s als mobiele apps.

Gerelateerde Berichten

  • Gespot: Travel Trends 2014

    Voor het vierde jaar op rij geeft onze Belgische collega Travelmedia een trendrapport uit over…

  • Dragons Den, disruptieve technologie en blockchain tijdens Emerce eTravel 20 juni

    Op het jaarcongres eTravel, gehouden op dinsdag 20 juni aanstaande bij Pakhuis de Zwijger, wordt er…

  • Travel trends 2014 #etravel14

    Tessa aan de Stegge van Cherry Picker heeft de deelnemers op #etravel 14 meegenomen in…

Categorie: Apps, Technologie, Trends

Over Dylan Cinjee

Dylan Cinjee is de Community Manager bij TravelNext.nl. Daarnaast werkt hij al enkele jaren als redacteur bij vakblad TravelPro en Business Traveller Nederland. “De reisbranche is enorm dynamisch en staat nooit stil. Elke dag is weer een nieuwe uitdaging, je weet nooit wat er kan gebeuren. Bestemmingen komen en gaan, innovaties volgen elkaar op en de startups schieten als paddenstoelen uit de grond. TravelNext is daarom een mooie toevoeging aan ons portfolio.”

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

instagram technologie destinatiemarketing Facebook reizen TripAdvisor Booking.com Google travel Airbnb hotels onderzoek Social Media mobiel NHTV TUI Vakantiebeurs reviews KLM Expedia

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring