SoLoMo is dé trend in online marketing, en dat is in de travel en gastvrijheid niet anders. Mobiel is er daar één van. Mobiel is een interessante kans, maar hoe zet je het nou optimaal in? Op welke momenten in de customer journey kan je met mobiel nu waarde toevoegen voor je klanten? Want we weten zeker: de smartphone speelt een belangrijke rol in veel fase van de customer journey.

The customer journey

Dinsdag 5 februari is het M-Commerce “The customer journey” event in Pakhuis De Zwijger in Amsterdam. Tijdens dit tweede M-commerce Event delen verschillende voorlopers in de wereld van de smartphone, waaronder KLM, PayPal & Wehkamp, hun inzichten en strategieën op het gebied van m-commerce. In de middag kan de bezoeker kiezen uit verschillende interessante parallelsessies, zodat iedereen het beste voor zichzelf uit de dag kan halen.

mcommerce

M-commerce gaat natuurlijk niet alleen over verkopen, het gaat ook over het begeleiden van de consument in zijn aankoopproces, en om goede service kunnen verlenen aan je klanten. Via welk kanaal de klant die aankoop ook doet.

Kom naar het M-Commerce Event

Misschien is jouw organisatie ook bezig om te kijken naar de mogelijkheden van mobiel, of ben je zelfs al toe aan je mobiele strategie. Op M-commerce Event leer je in 1 dag hoe je de mogelijkheden en beperkingen van mobiel optimaal kunt benutten en een zo goed mogelijk mobiele beleving neer kunt zetten voor je eigen klanten. Bekijk hier het programma van het event.