• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Mobiel

Delta Air Lines kondigt nieuwe generatie wifi aan boord aan

13 januari 2021 door Dylan Cinjee

Delta

Delta kondigt aan nog dit jaar supersnelle en gratis wifi in te voeren. Een grote stap op weg naar een gepersonaliseerde vliegervaring, kernpunt van Delta’s visie op de toekomst van het reizen. De huidige coronacrisis weerhoudt Delta niet van het blijven werken aan innovatieve technologieën. Al langer vindt Delta dat wifi aan boord gratis zou…Lees meer

Categorie: Mobiel, Technologie, TravelNieuws, Trends

Cathay Pacific lanceert Whatsapp-klantenservice voor Nederlandse reizigers

7 september 2020 door Dylan Cinjee

Cathay Pacific lanceert een nieuw geverifieerd Whatsapp-account als extra servicekanaal voor Nederlandse consumenten, reizigers van Cathay Pacific. De Whatsapp-functie, die vanaf vandaag beschikbaar is, biedt passagiers van de Hongkongse airline op een snelle en laagdrempelige manier hulp bij het boeken van een vlucht, wijzigen of upgraden van bestaande boekingen en bij vragen over bijvoorbeeld bagage….Lees meer

Categorie: Mobiel, Technologie, TravelNieuws, Trends

Beleef Airbnb Experiences vanuit je eigen woonkamer

10 april 2020 door Dylan Cinjee

airbnb

Airbnb kondigt vandaag de lancering van Online Experiences aan, een eenvoudige manier voor mensen om tijdens de COVID-19 crisis vanuit huis verbinding te maken, een inkomen te verdienen en digitaal te reizen. Nu mensen over de hele wereld thuisblijven ter bescherming van hun eigen gezondheid en die van anderen, vallen veel standaard activiteiten zoals naar…Lees meer

Categorie: E-commerce, Mobiel, Social media, Technologie, TravelNieuws, Trends Tags: Airbnb, Experiences

Adverteren via YouTube: bereik is niet de sleutel, het gaat om de intentie

9 oktober 2019 door Dylan Cinjee

Adverteren YouTube

Voorheen werd video met name gebruikt voor branding en om zoveel mogelijk mensen te bereiken en te inspireren. Tegenwoordig zijn we in staat om video meer in te zetten als een performance-kanaal en dat zal de komende jaren doorgroeien, dat liet Omid Yazdanpanah van Google weten tijdens de Travel & Leisure Summit van RMC en…Lees meer

Categorie: E-commerce, Marketing, Mobiel, Online advertising, Social media, Technologie, TravelNieuws, Trends, Video, YouTube Tags: Bereik, branding, Google, Intentie, marketing, online, reisindustrie, travel, video, videocontent, Youtube

Smartphone speelt grote rol in het boekingsproces en de beleving van quality time

2 augustus 2019 door Gastblogger

De smartphone speelt in het boekingsproces en de beleving van quality time van de gast een steeds grotere rol. Zeker 70% van alle directe boekingen gebeuren online dus via smartphone, laptop of pc. Wanneer dat vlekkeloos verloopt, krijgt de vakantie de eerste positieve impuls. Praktische, gerichte en complete informatie op de smartphone geeft de gast…Lees meer

Categorie: E-commerce, Mobiel, Technologie, TravelNieuws, Trends

Indrukwekkende groei van zoekopdrachten voor Rusland, Kenia en Brazilië

31 mei 2019 door Dylan Cinjee

Google

Waar willen Nederlanders het liefst hun vakantie doorbrengen, en wat zijn de huidige reistrends? Google publiceert elke zes maanden de Google Travel Monitor. Dit is een analyse van het online zoekgedrag van Nederlandse gebruikers op het gebied van reizen en vakanties. Google selecteerde de zeven meest relevante categorieën aan de hand van de snelst groeiende…Lees meer

Categorie: Mobiel, Technologie, TravelNieuws, Trends, Zoekmachine marketing

Schiphol biedt Chinese reizigers unieke reis- en winkelervaring met WeChat services

21 mei 2019 door Dylan Cinjee

Schiphol gaat een samenwerking aan met WeChat en biedt hiermee Chinese reizigers een unieke reis-en winkelervaring met de services die via de applicatie beschikbaar zijn. De luchthaven speelt daarmee in op de vraag van deze groeiende groep reizigers. Naast WeChat Pay als betaalmiddel via de telefoon, bieden Schiphol en WeChat een geïntegreerd aanbod van diensten…Lees meer

Categorie: Apps, Mobiel, Technologie, TravelNieuws, Trends

Aan wie verkopen touroperators schaarse hotelkamers in 2025?

25 oktober 2018 door Roy van Delft

Een eigen polsband en munteenheid voor hotels en touroperators? Door: Roy van Delft Geen gedoe meer met tellen van bonnen, te kleine handtassen, verloren muntjes of lang aanschuiven aan de bonnenkassa’s bij het binnenkomen van een festival. Afgelopen editie gingen betalingen van drank, eten, merchandise op Tomorrowland en DreamVille enkel via een polsbandje. Festivalgangers die eerder…Lees meer

Categorie: Mobiel, Technologie, TravelNieuws, Trends Tags: all inclusive, betaling, festival, geld, giraal, hotelkamers, polsband, tomorrowland, Touroperators

KLM’s Augmented Reality handbagagecheck beschikbaar in Messenger

12 oktober 2018 door Dylan Cinjee

De service is nu breed beschikbaar voor iPhone-gebruikers (6s of hoger) in KLM’s Messenger. De AR-handbagagecheck gebruikt een transparante, virtuele KLM-koffer die over een echte koffer kan worden geplaatst. Zo is direct te zien of de bagage qua afmetingen past in de bagagebakken aan boord. Passagier kunnen zo in hun thuisomgeving gemakkelijk controleren of de…Lees meer

Categorie: Apps, Facebook, Mobiel, Social media, Technologie, TravelNieuws, Trends Tags: AR, augmented reality, bagage, KLM, Messenger

Schiphol werkt aan toekomstbestendig mobiel netwerk

11 oktober 2018 door Dylan Cinjee

Royal Schiphol Group en de drie mobiele operators, KPN, T-Mobile en VodafoneZiggo, gaan samenwerken aan een nieuw en toekomstbestendig mobiel indoor netwerk op de luchthaven, zodat de mobiele gebruikerservaring van reizigers en medewerkers verder verbetert. De komende twee jaar wordt gefaseerd het nieuwe netwerk aangelegd in alle aankomst- en vertrekhallen, lounges, pieren, het stationsgebied, Schiphol…Lees meer

Categorie: Mobiel, Technologie, TravelNieuws, Trends Tags: 5G, mobiel, Netwerk, Schiphol

  • Ga naar pagina 1
  • Ga naar pagina 2
  • Ga naar pagina 3
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Ga naar pagina 21
  • Ga naar Volgende pagina »

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

destinatiemarketing KLM travel Facebook Google Vakantiebeurs instagram Airbnb hotels Expedia onderzoek reizen Social Media TUI Booking.com NHTV reviews technologie mobiel TripAdvisor

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 · TravelNext