Donderdag 31 mei vindt de vijfde editie plaats van de Affiliatedag in Utrecht. Dit jaar staat de affiliatedag in het teken van usability en rendement. Het succesvol inzetten van affiliate marketing staat of valt met de usability van je website. Of je nu affiliate of adverteerder bent, de conversie bepaalt aan beide kanten hoe een optimaal rendement kan worden behaald.

De keynote Bryan Eisenberg is de absolute specialist op het gebied van usability en conversie. Een andere bekende internationale spreker is Roger Dooley. Hij zal aan het einde van de dag een presentatie geven over het inzetten van Neuromarketing. In deze sessie komen zaken aan het licht om de conversie en “call to action” optimaal te beïnvloeden.

Affiliatedag: SEO en Usability clinic

Naast de bekende SEO clinics is er speciaal voor deze editie ook een Usability clinic. Deelnemers aan de affiliatedag kunnen hun website aanmelden voor een scan die op de dag zelf wordt uitgevoerd en gepresenteerd.

Meer weten of aanmelden? Kijk hier voor het volledige programma.

Credits headerafbeelding: Taka