• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Air New Zealand en geweldige destinatiemarketing in ‘The Great Walker Competition’

27 september 2012 door Annelies Hulshof

Hoe gaaf een land kan zijn? Zo gaaf dat je mond er regelmatig van open valt als je er rond loopt! Nieuw Zeeland heeft iets magisch, iets weg van een maan landschap en heeft tegelijk ook prachtige fjorden en bossen. Air New Zealand maakte al eerder gretig gebruik van deze facts. Maar is met The Great Walker Competition dit keer op zoek naar dé persoon die op hun kosten vanuit ergens in de wereld naar Nieuw Zeealand wordt gevlogen om daar 9 van meest geweldige walks in het land te doen (en uiteraard daar even over te bloggen). 

The Greater Walker Competition

Air New Zealand roept avonturiers van over de hele wereld op om mee te doen aan de actie. Ze hoeven enkel en alleen een Youtube video of een Pinterest board te maken en deze op te sturen naar de organisatie. Een jury zal beslissen welke vier gelukkige winnaars uit de bus komen rollen die de Great 9 walks mogen doen in Nieuw Zeeland.

De destinatie Nieuw Zeeland voor het voetlicht

De vier winnaars wordt gevraagd om een blog bij te houden van hun bevindingen. Dit maakt natuurlijk dat er veel user generated content op het web verschijnt over Nieuw Zeeland als geweldige bestemming. Wat wil een land nog meer dan dat vier enthousiastelingen met overgave over je land schrijven omdat ze de meest mooie plekken te zien krijgen die jouw land te bieden heeft? Ik trek me even terug om te bedenken welke creatieve video ik kan gaan maken om de prijs in de wacht te slepen.. Tips zijn welkom! 😉

Gerelateerde Berichten

  • Air New Zealand laat sceptici Nieuw Zeeland promoten

    Vorige week gaf ik in een blog al enkele voorbeelden van destinatiemarketing. Maar nu kwam…

  • Vechtdal lanceert online campagne om naamsbekendheid te vergroten

    Het Vechtdal positioneert zich als kinderparadijs en geeft een vakantie weg voor 12 personen via…

  • De ultieme social media strategie in travel

    Australië was in 2012 volgens Tourism Australia de meest besproken globale bestemming op Facebook, Google+…

Categorie: Destinatiemarketing, Online PR en branding, Social media Tags: Air New Zealand, department of conservation, greatwalker, Nieuw Zeeland, the great walker competition

Over Annelies Hulshof

Annelies heeft aan de wieg gestaan van TravelNext, en was de eerste communitymanager van dit kennisplatform. Na haar studie Communicatie met specialisatie 'nieuwe media' kwam in TravelNext haar passie voor online marketing en reizen samen! Annelies is zelf ook fervent reiziger en schrijft nu vanuit het Belgische Gent.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Airbnb KLM Expedia NHTV Google Vakantiebeurs hotels travel TUI Booking.com Social Media mobiel instagram TripAdvisor reviews destinatiemarketing reizen Facebook onderzoek technologie

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring