Tijdens het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2017 woonden wij een sessie bij over de tinderfication van destination marketing. Paulus Emden Huitema, creative director bij...

Peer-to-peer platforms, met als koploper Airbnb, maken het toeristen/bezoekers makkelijker om direct in contact te komen met locals. Dat betekent dat ook de DMO’s...

Bereikbaarheid, Beschikbaarheid, Betaalbaarheid, Bekendheid, Beleving. Volgens Jos Vranken, directeur van NBTC Holland Marketing draait het om deze 5 B’s als marketingmix van bestemmingen. Nederland...

De kracht van influencers, bloggers en vloggers in de reiswereld is onverminderd groot. In deze longread wil ik jullie meenemen hoe de NHTV in...

Als ’markets conversations' zijn dan is ’marketing a story’, aldus Thomas Christensen, art director van de DMO Kopenhagen en verantwoordelijk voor #visitcopenhagen. 365 dagen...

STAY CONNECTED

2,146FansLike
326VolgersVolg
159VolgersVolg
4,003VolgersVolg