“Daar waar langere, geschreven artikelen hun waarde voor content marketing duidelijk bewijzen, gelden voor social media updates andere wetten. Geschreven posts delven daar steeds...

We schreven er eerder een blog over, OJOO: een platform waarmee je locatiegebonden games kunt spelen en tevens zelf kunt creëren en aanbieden. Het...

Tijdens het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2017 woonden wij een sessie bij over de tinderfication van destination marketing. Paulus Emden Huitema, creative director bij...

Peer-to-peer platforms, met als koploper Airbnb, maken het toeristen/bezoekers makkelijker om direct in contact te komen met locals. Dat betekent dat ook de DMO’s...

Bereikbaarheid, Beschikbaarheid, Betaalbaarheid, Bekendheid, Beleving. Volgens Jos Vranken, directeur van NBTC Holland Marketing draait het om deze 5 B’s als marketingmix van bestemmingen. Nederland...

STAY CONNECTED

2,192FansLike
326VolgersVolg
159VolgersVolg
4,038VolgersVolg