• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Alweer een nieuwe vakantieveiling website

16 november 2011 door Martin van Kranenburg

Wederom begroeten we een nieuwkomer in de rubriek vakantieveiling. Deze keer: Travelshopping.nl. De nieuwe reiswebsite gaat vandaag van start met het veilen van vakantiearrangementen. Travelshoppinig is gespecialiseerd in vliegreizen, autovakanties en stedentrips, maar ook hotel- en wellness arrangementen. De site onderscheidt zich naar eigen zeggen door aanbiedingen samen te stellen op het profiel van de gebruiker. Travelshopping.nl stelt vijf keer per week een exclusieve dagaanbieding samen die door middel van data-analyse bij de juiste consument terecht komt. “Veel van onze concurrenten schieten nog steeds met hagel in plaats van met scherp en wij willen ons hierin onderscheiden”, aldus managing director Ronald van Dam.

25.000 unieke bezoekers deze maand
Doel is een plek in de top 3 van Nederlandse dagaanbiedingen- en veilingsites. Travelshopping mikt op 250.000 unieke bezoekers in november, begin 2012 worden de online diensten uitgebreid met ondersteuning via mobile en tablet. Het creatieve brein achter de site is marketingconceptontwikkelaar Greau. De belangstelling voor de markt van vakantieveilingen is de laatste tijd sterk opgelaaid. Gisteren maakte de Duiste veilingsite Topreisveiling.nl bekend in Nederland van start te gaan. Ticketveiling ging al eerder aan de slag volgens eenzelfde concept.

Reactie op deze post van Egbert Jonker:
Bij de contact informatie op travelshopping.nl staat het adres van Corendon. Mag dus aannemen dat die “voor zichzelf” beginnen en de partijen waar ze nu mee samenwerken aan de kant willen schuiven?

Dit artikel is gespot op Adformatie

Gerelateerde Berichten

  • Nieuwe website Hotelkamerveiling.nl

    Hotelkamerveiling is een nieuw initiatief dat is opgestart door hotelhouder Klaas Stekelenburg met zijn twee…

  • Alweer een nieuwe zoekmachine voor reizen?

    Vandaag is Orbiville.nl gelanceerd. Op het eerste gezicht weer een nieuwe zoekmachine voor reizen zoals…

  • Het Nieuwe Fietsen en Google Maps

    Fietspaden doorkruisen heel Nederland. Volgens de Fietsersbond gaat het om minstens 29.000 kilometer. En het…

Categorie: Specials, Startups Tags: Ronald van Dam, Travelshopping.nl

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Lees Interacties

Reacties

  1. Egbert Jonker zegt

    17 november 2011 om 02:46

    Bij de contact informatie op travelshopping.nl staat het adres van Corendon. Mag dus aannemen dat die “voor zichzelf” beginnen en de partijen waar ze nu mee samenwerken aan de kant willen schuiven? De klant snapt er trouwens helemaal niets meer van en komt bij mij (reisagent) vragen hoe het zit. Vervolgens boek ik de Nijlcruise, Cyprus vakantie, Macedonie of Turkije aanbieding voor dezelfde prijs in. Uiteraad wel met wat extra boekingskosten. Is de klant nog blij mee ook.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

mobiel travel Google reviews hotels destinatiemarketing KLM TUI Expedia Facebook instagram NHTV technologie TripAdvisor reizen Vakantiebeurs Social Media Booking.com Airbnb onderzoek

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring