Wederom begroeten we een nieuwkomer in de rubriek vakantieveiling. Deze keer: Travelshopping.nl. De nieuwe reiswebsite gaat vandaag van start met het veilen van vakantiearrangementen. Travelshoppinig is gespecialiseerd in vliegreizen, autovakanties en stedentrips, maar ook hotel- en wellness arrangementen. De site onderscheidt zich naar eigen zeggen door aanbiedingen samen te stellen op het profiel van de gebruiker. Travelshopping.nl stelt vijf keer per week een exclusieve dagaanbieding samen die door middel van data-analyse bij de juiste consument terecht komt. “Veel van onze concurrenten schieten nog steeds met hagel in plaats van met scherp en wij willen ons hierin onderscheiden”, aldus managing director Ronald van Dam.

25.000 unieke bezoekers deze maand
Doel is een plek in de top 3 van Nederlandse dagaanbiedingen- en veilingsites. Travelshopping mikt op 250.000 unieke bezoekers in november, begin 2012 worden de online diensten uitgebreid met ondersteuning via mobile en tablet. Het creatieve brein achter de site is marketingconceptontwikkelaar Greau. De belangstelling voor de markt van vakantieveilingen is de laatste tijd sterk opgelaaid. Gisteren maakte de Duiste veilingsite Topreisveiling.nl bekend in Nederland van start te gaan. Ticketveiling ging al eerder aan de slag volgens eenzelfde concept.

Reactie op deze post van Egbert Jonker:
Bij de contact informatie op travelshopping.nl staat het adres van Corendon. Mag dus aannemen dat die “voor zichzelf” beginnen en de partijen waar ze nu mee samenwerken aan de kant willen schuiven?

Dit artikel is gespot op Adformatie