• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Cathay Pacific lanceert Whatsapp-klantenservice voor Nederlandse reizigers

7 september 2020 door Dylan Cinjee

Cathay Pacific lanceert een nieuw geverifieerd Whatsapp-account als extra servicekanaal voor Nederlandse consumenten, reizigers van Cathay Pacific. De Whatsapp-functie, die vanaf vandaag beschikbaar is, biedt passagiers van de Hongkongse airline op een snelle en laagdrempelige manier hulp bij het boeken van een vlucht, wijzigen of upgraden van bestaande boekingen en bij vragen over bijvoorbeeld bagage.

Cathay Pacific focust zich, te allen tijde, op het leveren van de beste service aan haar passagiers, tijdens elke fase van hun reis. Van het boeken van een vlucht tot aankomst op de bestemming, dankzij de nieuwe Whatsapp-service biedt de luchtvaartmaatschappij haar reizigers op ieder willekeurig moment een extra klantenservicekanaal, waardoor zij gemakkelijk in contact kunnen komen met Cathay Pacific.

Communicatie

“We streven er altijd naar om onze klanten het gemak en de geruststelling te bieden die zij belangrijk vinden. De hedendaagse manier van communiceren is de afgelopen jaren erg veranderd. Tegenwoordig communiceren onze reizigers, naast via gebruikelijke middelen zoals de telefoon of per mail, ook graag door middel van instant messaging”, aldus Kinto Chan, Regional General Manager Europe bij Cathay Pacific. “Door de toevoeging van de WhatsApp service-tool kunnen we een naadloze en efficiënte klantenservice-ervaring bieden hier in Nederland. De service zal het voor onze klanten nog gemakkelijker maken om een vlucht te boeken, bestaande boekingen te beheren of informatie te krijgen over hun volgende reis met ons.”

Maatregelen

Al jaren is het één van de hoogste prioriteiten van de Hongkongse luchtvaartmaatschappij om de beste service aan haar reizigers te verlenen. Daarom kondigde Cathay Pacific eerder dit jaar Cathay Care aan, een programma met duidelijke maatregelen op elk moment van de reis, zodat reizigers met vertrouwen en een veilig gevoel naar hun bestemming vliegen. Mede dankzij Cathay Care kreeg Cathay Pacific recentelijk een beoordeling van 5 uit 5 sterren vanwege haar coronamaatregelen van boekingssite Skyscanner.

De Whatsapp-service van Cathay Pacific is zeven dagen per week beschikbaar voor Nederlandse reizigers tussen 9:00 en 18:00 uur via het telefoonnummer: +852 2747 2747. Meer informatie is te vinden op de website van Cathay Pacific.

Gerelateerde Berichten

  • Wereldwijzer lanceert iPhone App voor reizigers

    De reissite Wereldwijzer Reisforums heeft een eigen iPhone App gelanceerd. Reizigers kunnen nu eenvoudig via…

  • Airbnb lanceert Nederlandse site

    Het gaat goed met Airbnb, dat moge duidelijk zijn. Ze hebben namelijk sinds gisteren een…

  • Waarbenjij.nu lanceert vernieuwde site

    London Voodoo movie download Sinds vorige week is de nieuwe versie van WaarBenJij.Nu online. De…

Categorie: Mobiel, Technologie, TravelNieuws, Trends

Over Dylan Cinjee

Dylan Cinjee is de Community Manager bij TravelNext.nl. Daarnaast werkt hij al enkele jaren als redacteur bij vakblad TravelPro en Business Traveller Nederland. “De reisbranche is enorm dynamisch en staat nooit stil. Elke dag is weer een nieuwe uitdaging, je weet nooit wat er kan gebeuren. Bestemmingen komen en gaan, innovaties volgen elkaar op en de startups schieten als paddenstoelen uit de grond. TravelNext is daarom een mooie toevoeging aan ons portfolio.”

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

travel TripAdvisor TUI Booking.com Airbnb Social Media reviews technologie KLM mobiel destinatiemarketing instagram Expedia Google onderzoek NHTV Facebook hotels Vakantiebeurs reizen

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring