• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Cheaptickets.nl stunt met onbestemde kortingscode

16 september 2010 door Redactie Twinkle

BL37. Wie die code intoetste, kon op iedere reis van Cheaptickets.nl 100 euro korting krijgen. Het duurde maar een dag, maar het ‘lek’ leverde handige reizigers flinke besparingen en Cheaptickets.nl veel aandacht en leads op.

Op 17 augustus verscheen op internet een video waarin twee jongens het lek demonstreerden. Zij gingen voor 25 euro per persoon retour naar Praag.

‘Cheap! Kortingscode met onbegrensde mogelijkheden’, kopte Geenstijl niet lang daarna. In de reacties onder dat bericht werd al geopperd dat snelle kopers uiteindelijk toch wel de volle prijs zouden moeten betalen als Cheaptickets.nl achter het lek zou komen.

Maar Cheaptickets.nl had het lek zelf gemaakt, bevestigt Lieke Fransen van de reissite in het laatste nummer van Twinkle. ‘Klopt, het was een soort test om te kijken wat een viral kan doen. Het filmpje is in onze opdracht verspreid. Binnen een paar uur was het meer dan honderdduizend keer bekeken.’ En de korting? ‘Die hebben mensen, veelal nieuwe klanten, ook echt gekregen.’

Gerelateerde Berichten

  • CheapTickets voorziet vliegticket van energielabel

    Je kon er op wachten. Groen en milieubewust zijn, is hot. Sinds enkele dagen heeft…

  • Online Hospitality! Online marketing event voor gastvrijheidssector #OM033

    Op woensdagavond 23 april verschijnen o.a. TravelNext blogger Isabel Mosk (Think! Social Media) en Kim…

  • Cheaptickets.nl stapt in zakelijke markt

    De b2b-website van Cheaptickets.nl is officieel gelanceerd. Zakelijke reizigers kunnen op Cheapticketsbusiness.nl punten sparen voor…

Categorie: Marketing, Online PR en branding Tags: BL37, Cheaptickets.nl, Geenstijl, Lieke Fransen

Over Redactie Twinkle

Twinkle is als vaktitel concreet over e-commerce. De redactie blogt actief mee op TravelNext over nieuws en ontwikkelingen in de reisbranche.

Lees Interacties

Reacties

  1. Kortingscode zegt

    16 september 2010 om 20:10

    Leuke manier om een viral te proberen, het was alleen al heel snel duidelijk dat het om een viral ging, het filmpje zag er te gemaakt uit en het nieuws ging iets te snel rondt, toch nogsteeds leuk om te zien

Trackbacks

  1. Reismanagers.nl | Top10 meest gelezen artikelen in 2010 | TravelNext schreef:
    10 mei 2016 om 13:21

    […] keuken. (door: Sabine de Witte) 8. Thomas Cook zet vol in op online kanaal. (door: Roy Platje) 9. Cheaptickets.nl stunt met onbestemde kortingscode. (door: redactie Twinkle) 10. Verkoopt TSI nummer1 posities in Google? (door: Roy […]

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

instagram Airbnb destinatiemarketing KLM mobiel reizen NHTV Expedia TUI Facebook technologie Booking.com hotels Social Media travel Vakantiebeurs TripAdvisor onderzoek reviews Google

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 · TravelNext