-ADVERTORIAL-

Hoe creëer je de ultieme klantbeleving voor de reiziger van de toekomst? En welke rol spelen data, artificial intelligence en duurzame businessmodellen in de customer journey? Ontdek het op 14 januari tijdens het Travel Congress, hét kennisevent voor reisprofessionals.

Thema

Deze tweede editie van het congres staat in het teken van ‘De consument van de toekomst’. Sprekers van binnen en buiten de reiswereld delen hun visie op het veranderende reisgedrag van de consument. Hoe speel je hier als organisatie op in? Er wordt uitgebreid stilgestaan bij de rol van Transformatie & Technologie, Sustainability en Marketing & Communicatie.

Wat kun je verwachten?

Van een mini-cursus AI tot deep dive sessies met branchegenoten; het Travel Congress is een must visit voor reisprofessionals die hun organisatie klaar willen stomen voor de komende jaren.

Een kleine greep uit het programma:

  • Tafelhost Wilfred Genee gaat in gesprek met bestuurders Arjan Kers (TUI), Harm Kreulen (KLM), Marjon Kaper (ANWB), Elke Dens (VISITFLANDERS) en Frank Oostdam (ANVR) over hun visie op het reislandschap van de toekomst.
  • Pascal Ferracci, CEO van Center Parcs Europe, vertelt hoe Village Nature Paris de vakantie van de toekomst vormgeeft.
  • Filosoof en cabaretier Paul Smit over de werking van ons brein bij verandering.
  • Judith Eyck, oprichter van Vakanties.nl, deelt het geheime recept van datagedreven organisaties.
  • Martin Bjørn Madsen, CEO van LeadFamly, over de inzet van marketing gamification om reizigers te betrekken, activeren en converteren.

Tickets & info

Meer informatie over het programma en tickets vind je via www.travelcongress.nl.

Over het Travel Congress

Het Travel Congress wordt georganiseerd door Jaarbeurs en is een gezamenlijk initiatief van de Vakantiebeurs en ANVR.