• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

De 12 speelsteden van het WK 2014 in Brazilie in 360 graden

22 februari 2013 door Annelies Hulshof

Het duurt nog even tot het WK 2014, maar het Nationale Verkeersbureau van Brazilie is zich al druk aan het voorbereiden op de komst van de vele toeristen naar hun land tijdens dit wereldwijde sportevent. Ze hebben daarom alle plaatsen waar het WK gespeeld zal worden in 360 graden vastgelegd om thuis op je laptop te bekijken. Van de zonsopkomst aan de kust van de Copacabana tot het bruisende nachtleven in Salvador, alle steden zijn in een video van vijf minuten op bijzondere wijze te bekijken en te besturen om zo iedere uithoek alvast te verkennen voor volgend jaar.

Destinatiemarketing

Flávio Dino, voorzitter van Embratur (Visit Brasil) geeft aan: “We kunnen door het gebruik van deze nieuwe technologieën Brazilië op een andere manier aan de wereld laten zien. We hebben veel mooie toeristische attracties die een divers aanbod bieden aan verschillende doelgroepen. Op deze manier laten we op een geavanceerde manier zien wat Brazilië te bieden heeft.”

De steden en de nabije omgeving zijn volop in beweging en geven een levensecht beeld van de speelsteden: Rio de Janeiro, Salvador, Manaus, Cuiabá, Curitiba, São Paulo, Belo Horizonte, Porto Alegre, Brasilia, Fortaleza, Natal en Recife. De video’s geven bezoekers die nu nog onbekend zijn met de steden de mogelijkheid deze op een bijzondere manier te bekijken en zelf de regie te voeren over de camera.

De video’s zijn op de website van Braziltour360.com te bekijken en voor een app op de iPhone.

Schermafbeelding 2013-02-21 om 13.46.44

Bron: Tourpress

Gerelateerde Berichten

  • Nhow: Online recruitment, branding en designing in de hospitality industrie anno 2014

    Januari dit jaar werd in Rotterdam het lifestyle hotel nhow geopend, de eerste in Nederland…

  • Het WK voetbal in de online reiswereld

    Na het faillissement van OAD is Sunweb de partner van de KNVB geworden. Het WK…

  • De Donald Duck en destinatiemarketing

    Een combi die je niet zo snel zou bedenken. Maar dit jaar bestaat het meest…

Categorie: Destinatiemarketing, Online PR en branding Tags: Brazilie, destinatiemarketing, WK2014

Over Annelies Hulshof

Annelies heeft aan de wieg gestaan van TravelNext, en was de eerste communitymanager van dit kennisplatform. Na haar studie Communicatie met specialisatie 'nieuwe media' kwam in TravelNext haar passie voor online marketing en reizen samen! Annelies is zelf ook fervent reiziger en schrijft nu vanuit het Belgische Gent.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

TripAdvisor reviews Social Media NHTV technologie TUI instagram Facebook Vakantiebeurs reizen Google destinatiemarketing travel mobiel Booking.com hotels Airbnb KLM Expedia onderzoek

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring