• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

De aller allereerste conferentie die start op 10.000 meter hoogte! #SoMeT14EU

14 februari 2014 door Redactie TravelNext

Finnair_Think!SocialMedia_SomeT14EUHet Social Media Tourism Symposium, bekend als #SoMeT14EU, legt bij zijn debuut in Europa de lat hoog – 10.000 meter boven de grond welteverstaan.

Op 8 april, trappen SoMeT en Finnair de conferentie af op Helsinki Airport, waarna het luchtruim wordt gekozen aan boord van een Finnair vliegtuig. Conferentiedeelnemers uit heel Europa arriveren op de luchthaven van Helsinki om gezamenlijk de verbinding te pakken met de Finnair vlucht AY429 naar Rovaniemi, waar de conferentie plaatsvindt op 9 en 10 april.

De luchthavenexploitant van Finland, Finavia, is gastheer tijdens een welkomstreceptie op de luchthaven bij Wine & View, waar afgevaardigden kunnen inchecken en hun SoMeT naambadges kunnen ophalen. De eerste keynote presentatie begint op het entertainmentsysteem aan boord, zodra het vliegtuig kruishoogte bereikt.

SoMeT is een unieke conferentie voor bestemmingen en toeristische bedrijven om ideeën te delen en meer te leren over het gebruik van sociale media binnen de toeristische sector.

SoMeT is de afgelopen vier jaar in de Verenigde Staten georganiseerd en wordt beschouwd als de top conferentie voor destinatie marketing organisaties. Het maakte een succesvol debuut in Australië in 2013, waar het direct een trending topic op Twitter was. De conferentie wordt ieder jaar op verschillende locaties georganiseerd en Rovaniemi werd dit jaar geselecteerd als eerste Europese bestemming via een uniek online stemproces.

Aku Varamäki, Social Media Manager from Finnair:

”As an airline connecting Europe and Asia and seeking growth especially in the quickly growing Asian market, we’re constantly looking for new ways to utilize social media. We hope to learn from the speakers as well as provide inspiration for the attendees in return. I’m sure the airline conference will be a fun event, and we’ll make our utmost to make our guests feel welcome in Finland, the coolest destination there is at the moment.”

Rodney Payne, CEO van Think! Social Media, het digitaal marketing bureau dat verantwoordelijk is voor de organisatie van de SoMeT conferenties:

“We’re very excited about this world-first conference launch on a plane. SoMeT is already one of the most progressive marketing conferences for destinations around the world, and now we’re taking SoMeT to new heights.”

Ontdek meer over SoMeT op sometourism.com en fb.com/SoMeTourism

Gerelateerde Berichten

  • #SoMeT14EU vertaald naar social getallen

    Op 9 april om half negen in de ochtend stapte Charel van Dam, Online Manager…

  • Wereldklasse conferentie Social Media in Tourism naar Amsterdam #SoMeT15EU

    Social Media Tourism #SoMeT15EU komt naar Nederland! Het jaarlijkse event dat dit jaar plaatsvindt op…

  • D-reizen start vakantieadvies via sociale media

    D-reizen start een pilot met het geven van vakantieadvies via sociale media. De reisorganisatie biedt…

Categorie: Destinatiemarketing Tags: Finnair, somet14eu, Think! Social Media

Over Redactie TravelNext

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

instagram KLM Airbnb onderzoek Booking.com NHTV destinatiemarketing reizen technologie Google travel Vakantiebeurs hotels Facebook TUI TripAdvisor mobiel reviews Social Media Expedia

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 TravelNext