Nog een paar dagen. De e-Travel Summit georganiseerd door TradeTracker én TravelNext. Een mooie line-up aan sprekers staat opgesteld. Dit belooft een mooie introductie op een nog mooiere dag waar wij naar uitkijken.

Voor de e-Travel Summit zullen die dag vanaf 09.00 uur diverse tech-mannen (en vrouwen) van o.a. startups en bekende bedrijven zich presenteren in het Van der Valk Hotel in Almere met een verhaal vol e-Travel trends. Waar gaat het heen met online video en de komst van drones in de reisbranche? Hoe manage je online een crisis situatie als reismerk? En waar zitten de geheimen van een succesvol online businessmodel en een trouwe community?

Op deze vragen geven deze experts hun antwoorden en ze nemen je een stapje verder mee naar de toekomst.

Sprekers

e-Travel Summit coosto dronevlieger

Dronevlieger

Niels Voorn is founder van Dronevlieger en experimenteert al sinds jonge jaren met online video. Op dit moment heeft hij het punt bereikt dat hij met zijn eigen business (en team) diverse destinaties en festivals filmt, maar ook werkt voor bijvoorbeeld KLM. Op de tweede TravelNext borrel nam Niels de reisbranche al mee naar de toekomst voor drones voor reismerken. Want, wat als iedereen straks privé een drone gebruikt, hoe kun je dit dan als bedrijf uitbuiten en optimaliseren? Volgens Niels is de toekomst van drones vergelijkbaar met Facebook. Als iedereen er straks mee bezig is, moet jij daar als bedrijf ook mee bezig zijn. Naast snelle tips voor wet- en regelgeving, staan er nog wat hot items voor de toekomst van online video op het programma en de inzet van drones. Zo worden er al drones gebruikt voor technische check-ups in de luchtvaart. Marketing en technologie zijn samen 1.

Coosto

Rens Dietz is marketing manager bij Coosto en weet alles over social media monitoring van zowel binnen- als buiten de branche. Coosto biedt bedrijven de kans om inzichten te krijgen in hun online performance om daarop te kunnen verbeteren. Dat Rens als geen ander weet hoe social werkt voor de reisbranche en de leisure industrie, blijkt wel uit zijn recente bijdragen op TravelNext. Heel de maand augustus heeft hij social media analyses gemaakt van dierentuinen, pretparken, vakantieparken en musea die het beste presteren op social media. Daarnaast heeft hij afgelopen vrijdag een blog gepubliceerd over de webcare inzet van de reisbedrijven. Op 8 oktober zal Rens dieper ingaan op de vraag hoe je meer engagement kunt creëren met social media bij het publiek.

e-Travel Summit

Cyril Westerhof is head travel & leisure bij Ve Interactive, verantwoordelijk voor de business development in deze sector. Zo is hij de expert op het gebied van personalisatie en conversie optimalisatie. Een trend die onlosmakelijk verbonden is aan online marketing en de ontwikkelingen die we in de reisbranche doormaken.

Alexander Lamprecht werkt bij Dexport en is expert op het gebied van online marketing, new business en dan met name voor Nederlandse bedrijven die willen doorgroeien in de Duitse markt. Alexander is gespecialiseerd in de reisindustrie en laat zich op alle mogelijke manieren uit over alle trends en ontwikkelingen die hij ziet. Deze deelt hij met TravelNext lezers en gaat nu vanuit zijn toegepaste expertise ook met een kleiner publiek op 8 oktober zijn kennis verder delen.

Frederike Wolter is eigenaresse van de online marktplaats voor authentieke reisgidsen; voor reizigers door reizigers. Gemaakt door bloggers en journalisten. Bekende reisbloggers zijn actief op het platform en daarmee verandert Favoroute de standaard reisgidsen en reisroutes want op de website schrijf je je eigen reisgids met zelf verzamelde tips en routes. De reisgidsen zijn interactief en te delen met vrienden. Favoroute creëerde hiermee een doorbraak in de reisbranche.

Christiaan Solcer van Tiqets houdt zich bezig met de komst en implementatie van entertainment in de reisbranche en in toerisme. Zijn kennis met betrekking tot e-commerce en entrepeneurship maakt Christiaan tot de ultieme persoon om te leren hoe je diverse businesses in de leisure/travel branche met elkaar te verbindt. Het belang van entertainment in onze branche volgens Christiaan is hier terug te lezen.

Meld je aan met TravelNext kortingscode

Voor iedere kennissessie staat een halfuur gepland; dertig actieve minuten vol insights, tips en take aways uit de diverse dynamische hoeken van de e-Travel branche. Omdat TravelNext conference partner is, kunnen wij jou als lezer een mooie korting bieden. De code, waarmee deelname als affiliate bijvoorbeeld 45,- bedraagt ipv 59 euro is: TravelNext45. Gebruik deze in het invulveld bij je aanmelding hier.

More info?

Wil je meer weten over het programma, de speakers en het schedule? Klik dan hier voor meer informatie. We hopen je te zien de 8e bij de e-Travel Summit!