• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Design for Conversion I voor de professionele online marketeer (12 juni)

4 juni 2009 door Martin van Kranenburg

Geslaagde conversie betreft de kwaliteit waarmee een merk en haar website in staat is om bezoekers tot actie over te laten gaan. Het zij door het maken van een aankoop dan wel het aanvragen van een abonnement of het vergaren van gewenste informatie. Het is maar net welk doel de website heeft op welke manier conversie wordt gemeten. Een verbeterde conversie is hiermee een belangrijke basis voor het realiseren van de gewenste ROI van een website.

Een evenement als Design for Conversion is nieuw en brengt meerdere zakelijke disciplines bij elkaar ten aanzien van het merk en de online executie. Design for Conversion is uniek in de wijze waarop het een podium biedt om het gat te dichten tussen de drie aanwezige disciplines die cruciaal zijn voor een geslaagde conversie op het web; online marketeers, web analytici en user experience specialisten -ook wel “de conversie familie” genoemd.

Met 150 deelnemers (waaronder ook al een aantal bedrijven uit de reisbranche hoorde ik vandaag van de organisatie) is Design for Conversion een intiem evenement waar de kracht van deelname ligt in de kwaliteit en professionaliteit van de mensen die het evenement aantrekt. Design for Conversion is niet voor softies die hun oor eens te luister willen leggen. Er is geen ontkomen aan het interactieve karakter van het programma en u zult dus bereid moeten zijn uw vingers te branden om te kunnen leren. Iedereen is onderdeel van een multidisciplinair team (van 10 mensen) die begeleid wordt door een doorgewinterde professional als team captain.

Interesse gewekt? Schrijf je dan nu nog in (laatste plaatsen)

Gerelateerde Berichten

  • KRAS zoekt Online marketeer en Webredacteur!

    De afdeling E-commerce van KRAS (Ammerzoden) heeft tot doel om het informatie- en verkoopkanaal internet…

  • Topic Travel zoekt online marketeer

    Gespot op de site van Topic Travel. Topic Travel zoekt een online marketeer. De functie: Als…

  • Het online marketingplan: focus op traffic en conversie

    Het online marketingplan beschrijft in grote lijnen hoe je meer gerichte bezoekers naar je website…

Categorie: Trends Tags: Design for Conversion

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
RED Online Marketing
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Google TUI travel Facebook Airbnb NHTV technologie reizen onderzoek Vakantiebeurs Expedia instagram KLM hotels destinatiemarketing Social Media mobiel Booking.com TripAdvisor reviews

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2022 · TravelNext