Geslaagde conversie betreft de kwaliteit waarmee een merk en haar website in staat is om bezoekers tot actie over te laten gaan. Het zij door het maken van een aankoop dan wel het aanvragen van een abonnement of het vergaren van gewenste informatie. Het is maar net welk doel de website heeft op welke manier conversie wordt gemeten. Een verbeterde conversie is hiermee een belangrijke basis voor het realiseren van de gewenste ROI van een website.
Een evenement als Design for Conversion is nieuw en brengt meerdere zakelijke disciplines bij elkaar ten aanzien van het merk en de online executie. Design for Conversion is uniek in de wijze waarop het een podium biedt om het gat te dichten tussen de drie aanwezige disciplines die cruciaal zijn voor een geslaagde conversie op het web; online marketeers, web analytici en user experience specialisten -ook wel “de conversie familie” genoemd.
Met 150 deelnemers (waaronder ook al een aantal bedrijven uit de reisbranche hoorde ik vandaag van de organisatie) is Design for Conversion een intiem evenement waar de kracht van deelname ligt in de kwaliteit en professionaliteit van de mensen die het evenement aantrekt. Design for Conversion is niet voor softies die hun oor eens te luister willen leggen. Er is geen ontkomen aan het interactieve karakter van het programma en u zult dus bereid moeten zijn uw vingers te branden om te kunnen leren. Iedereen is onderdeel van een multidisciplinair team (van 10 mensen) die begeleid wordt door een doorgewinterde professional als team captain.
Interesse gewekt? Schrijf je dan nu nog in (laatste plaatsen)