De reisbranche staat voor een nieuwe uitdaging. Het hebben van een goed boekbare website alleen is niet meer voldoende. Nieuwe technieken maken interactie met de doelgroep niet alleen mogelijk, maar juist ook noodzakelijk. Bezoekers zoeken eenvoud, gemak maar ook beleving en ervaringen van anderen. Ze willen delen in de ervaringen van gelijkgestemden.

Consumenten zijn de productmanagers van deze eeuw. Hoe kunt u hen inzetten zodat zij onderdeel worden van uw activiteiten? Dankzij de ontwikkeling in techniek en de kritische massa van internet, zijn traditionele verhoudingen omgegooid en bemoeien consumenten zich met elk aspect van uw business. De behoefte van mensen om met elkaar te communiceren en een bijdrage te leveren bestaat al lang maar technieken als TravelWiki’s, videosharing websites, netwerken, weblogs worden pas sinds kort op grote schaal toegepast.

Media Plaza geeft in een dag inzicht in de (on)mogelijkheden van dit nieuwe social netwerking tijdperk: een dag vol tientallen praktijkvoorbeelden, cases, ervaringen en inspiratie.

Datum: 17 september 2008
Locatie: media Plaza, Jaarbeurs Utrecht
Tijdstip: 10.00 – 16.00

Klik hier om het volledige programma te lezen en je aan te melden Mis dit seminar niet en verzeker uzelf alvast van een plaats door u vroegtijdig aan te melden.