• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

EyeforTravel op 24 & 25 november in Amsterdam: korting via TravelNext

2 november 2015 door Redactie TravelNext

In november in de Benelux: EyeForTravel. Tijdens dit internationale event draait alles om online marketing, mobile & social media, revenue management en analytics. TravelNext heeft zich vol enthousiasme als exclusieve contentpartner verbonden aan deze editie in Amsterdam. Op dit tweedaagse event kunnen online travelprofessionals kennis delen en halen. Doe je ook mee? Je bent van harte welkom, als deelnemer!

EyeForTravel Amsterdam: 2 dagen

De reisindustrie en innovatie gaan hand in hand: dat zorgt ervoor dat EyeForTravel lang niet meer alleen om social media of marketing draait. De moderne reiziger maakt een digitale revolutie mee op elk punt in de customer journey. EyeForTravel is een community waar de grootste online reismerken, van hotels tot airlines, touroperators, OTA’s, cruise & autoverhuur bedrijven elkaar ontmoeten om groei en innovatie in de industrie naar een hoger niveau te tillen.

Online ontwikkelingen gaan niet geleidelijk

Initiatiefnemer Tim Gunstone organiseert al decennia lang events en conferenties voor de reisindustrie, wereldwijd. Over de jaren heeft Eye For Travel zich ontwikkeld als internationaal informatieportal binnen de domeinen online marketing, social media, mobiel, product ontwikkeling, revenue management, distributie en travel technologie. Dit congres past perfect bij de Nederlandse reisindustrie en zeker in een stad als Amsterdam. De stad ontwikkeld zich hard als toeristische bestemming en is centraal gelegen in de BeNeLux. Bekijk de video om een indruk te krijgen van het evenement dat eerder is gehouden in Miami.

Dagthema’s

In twee dagen worden interessante sprekers en deelnemers bij elkaar gebracht om antwoord te krijgen op vragen als: hoe zorgen we ervoor dat we meer reisproducten kunnen verkopen door geavanceerde marketing, de inzet van mobiel & social media en analytics? Hoe implementeer je ‘cutting edge’ marketing strategieën om je klanten met je merk te engageren?

Maar ook wordt er tijdens deze twee dagen gericht op het veranderende travel ‘ecosysteem’, data en het bieden van technische vooruitgang. Hoe kun je de winst laten groeien vanuit een data-driven besluitvorming?

Tijdens EyeForTravel staan deze thema’s centraal:

  • Smart travel analytics & revenue management zie hier
  • Online marketing, social media & analytics zie hier

De conferenties worden op dezelfde tijd, op dezelfde locatie gehouden. Dat maakt het voor deelnemers interessant om de zogenaamde silo’s te doorbreken en ook eens over het muurtje bij een ander vakgebied te kijken. En natuurlijk zijn er door deze structuur, dubbel zoveel netwerkmogelijkheden. Je krijgt twee conferenties voor de prijs van 1, met 2 tracks waaruit je sessies kunt kiezen.

Sprekers, welke professionals mag je verwachten?

Op dinsdag 24 november start het programma met de aftrap van de connected traveller, in een trio presentatie van BCD Travel, Starwoord hotels en TripAdvisor. Hoe creëren grote merken een naadloze experience voor de reiziger vanaf het moment dat zij hun huis verlaten en er weet terugkeren? In de sessies die volgen, komen er legio van sprekers uit diverse vakgebieden bij elkaar die EyeForTravel nauwkeurig bij elkaar heeft gezocht en afgestemd.

Qua line-up is dat zeker interessant! Volgens de organisatie is een afdelingoverstijgende aanpak essentieel. Daarom zijn er tijdens 24 en 25 november twee conferentiethema’s die je dus bij kunt wonen. Er zijn zowel grote als kleine cases in het programma met sprekers opgenomen. De volledige lijst met sprekers van beide thema’s is hier te bekijken. Een kleine greep daaruit:

  • Aaron Sugerman (Head of business analytics & commercial, TUI)
  • Gwenael Merlin (Director of Partnerships, TripAdvisor)
  • Tom Valentine (COO, Secret Escapes)
  • Laurent Demolin (Head of RM, Vueling)
  • John Whiteley (Director Ancilleray sales, Hertz)
  • Mariano Dima (CMO, Home Away)
  • Breffni Morgan (Head mobile, hostelworld)
  • Marc Ellam (Head, Passenger, Digital Communications)

Locatie

EyeForTravel wordt gehouden in Novotel, Amsterdam. Deze locatie bevindt zich aan de Europaboulevard 10 (Amsterdam).

Meer informatie en TravelNext PARTNER tickets

EyeForTravel is bedoeld voor iedereen die geïnteresseerd is in social media, online marketing, strategie, revenue management, data, technologie, e-commerce en analytics. Je krijgt een kijkje in de keuken bij diverse bedrijven. Je kunt je nu inschrijven voor Tickets Travel Analytics & Revenue Management of inschrijven voor Tickets Online Marketing & Social Media Strategie en via TravelNext ontvang je met deze code: 2773NHTV50 50 euro korting.

Voor meer informatie over de tracks van beide programma’s klik hier. Of volg de ontwikkelingen op Twitter via @EyeForTravel.

Gerelateerde Berichten

  • TravelNext host Social Media Week: een week lang social van 22 - 26 september

    Van 22 tot en met 26 september staan de grootste steden ter wereld in het…

  • 24-02 | Social Media Congres

    Hyves, Facebook, Twitter, Linkedinn: het bekende rijtje. Waarschijnlijk past u het ook allemaal al (deels)…

  • 10 tips/must go’s tijdens Social Media Week

    De kick-off is van start gegaan: het eerste (Very Social Person) event tijdens Social Media…

  • TravelNext host Social Media Week: een week lang social van 22 - 26 september

    Van 22 tot en met 26 september staan de grootste steden ter wereld in het…

  • 24-02 | Social Media Congres

    Hyves, Facebook, Twitter, Linkedinn: het bekende rijtje. Waarschijnlijk past u het ook allemaal al (deels)…

  • 10 tips/must go’s tijdens Social Media Week

    De kick-off is van start gegaan: het eerste (Very Social Person) event tijdens Social Media…

Categorie: Eye For Travel Amsterdam, Travel Events Tags: Eyefortravel

Over Redactie TravelNext

Lees Interacties

Trackbacks

  1. Een kijkje in het leven van Amélie Malfoy - EMEA Senior Marketing Director Home Away | TravelNext schreef:
    23 november 2015 om 13:51

    […] economy. Op 24 en 25 november is de Sharing Economy een van de centrale thema’s tijdens Eye For Travel in Amsterdam. Wij waren nieuwsgierig naar de tips en tricks van deze succesvolle OTA (die homestay […]

  2. Hoe hotels data inzetten om de customer journey te personaliseren - EyeforTravel liveblog | TravelNext schreef:
    24 november 2015 om 14:35

    […] het Eye for Travel congres in Amsterdam werd door Stephan Kechelis (VP E-commerce and Digital Transformation) van NH Hotels en Jonathan […]

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

reviews KLM Expedia Airbnb Google Social Media onderzoek reizen travel hotels Booking.com instagram TUI mobiel TripAdvisor Facebook technologie NHTV Vakantiebeurs destinatiemarketing

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring