In november in de Benelux: EyeForTravel. Tijdens dit internationale event draait alles om online marketing, mobile & social media, revenue management en analytics. TravelNext heeft zich vol enthousiasme als exclusieve contentpartner verbonden aan deze editie in Amsterdam. Op dit tweedaagse event kunnen online travelprofessionals kennis delen en halen. Doe je ook mee? Je bent van harte welkom, als deelnemer!

EyeForTravel Amsterdam: 2 dagen

De reisindustrie en innovatie gaan hand in hand: dat zorgt ervoor dat EyeForTravel lang niet meer alleen om social media of marketing draait. De moderne reiziger maakt een digitale revolutie mee op elk punt in de customer journey. EyeForTravel is een community waar de grootste online reismerken, van hotels tot airlines, touroperators, OTA’s, cruise & autoverhuur bedrijven elkaar ontmoeten om groei en innovatie in de industrie naar een hoger niveau te tillen.

Online ontwikkelingen gaan niet geleidelijk

Initiatiefnemer Tim Gunstone organiseert al decennia lang events en conferenties voor de reisindustrie, wereldwijd. Over de jaren heeft Eye For Travel zich ontwikkeld als internationaal informatieportal binnen de domeinen online marketing, social media, mobiel, product ontwikkeling, revenue management, distributie en travel technologie. Dit congres past perfect bij de Nederlandse reisindustrie en zeker in een stad als Amsterdam. De stad ontwikkeld zich hard als toeristische bestemming en is centraal gelegen in de BeNeLux. Bekijk de video om een indruk te krijgen van het evenement dat eerder is gehouden in Miami.

Dagthema’s

In twee dagen worden interessante sprekers en deelnemers bij elkaar gebracht om antwoord te krijgen op vragen als: hoe zorgen we ervoor dat we meer reisproducten kunnen verkopen door geavanceerde marketing, de inzet van mobiel & social media en analytics? Hoe implementeer je ‘cutting edge’ marketing strategieën om je klanten met je merk te engageren?

Maar ook wordt er tijdens deze twee dagen gericht op het veranderende travel ‘ecosysteem’, data en het bieden van technische vooruitgang. Hoe kun je de winst laten groeien vanuit een data-driven besluitvorming?

Tijdens EyeForTravel staan deze thema’s centraal:

  • Smart travel analytics & revenue management zie hier
  • Online marketing, social media & analytics zie hier

De conferenties worden op dezelfde tijd, op dezelfde locatie gehouden. Dat maakt het voor deelnemers interessant om de zogenaamde silo’s te doorbreken en ook eens over het muurtje bij een ander vakgebied te kijken. En natuurlijk zijn er door deze structuur, dubbel zoveel netwerkmogelijkheden. Je krijgt twee conferenties voor de prijs van 1, met 2 tracks waaruit je sessies kunt kiezen.

Sprekers, welke professionals mag je verwachten?

Op dinsdag 24 november start het programma met de aftrap van de connected traveller, in een trio presentatie van BCD Travel, Starwoord hotels en TripAdvisor. Hoe creëren grote merken een naadloze experience voor de reiziger vanaf het moment dat zij hun huis verlaten en er weet terugkeren? In de sessies die volgen, komen er legio van sprekers uit diverse vakgebieden bij elkaar die EyeForTravel nauwkeurig bij elkaar heeft gezocht en afgestemd.

Qua line-up is dat zeker interessant! Volgens de organisatie is een afdelingoverstijgende aanpak essentieel. Daarom zijn er tijdens 24 en 25 november twee conferentiethema’s die je dus bij kunt wonen. Er zijn zowel grote als kleine cases in het programma met sprekers opgenomen. De volledige lijst met sprekers van beide thema’s is hier te bekijken. Een kleine greep daaruit:

  • Aaron Sugerman (Head of business analytics & commercial, TUI)
  • Gwenael Merlin (Director of Partnerships, TripAdvisor)
  • Tom Valentine (COO, Secret Escapes)
  • Laurent Demolin (Head of RM, Vueling)
  • John Whiteley (Director Ancilleray sales, Hertz)
  • Mariano Dima (CMO, Home Away)
  • Breffni Morgan (Head mobile, hostelworld)
  • Marc Ellam (Head, Passenger, Digital Communications)

Locatie

EyeForTravel wordt gehouden in Novotel, Amsterdam. Deze locatie bevindt zich aan de Europaboulevard 10 (Amsterdam).

Meer informatie en TravelNext PARTNER tickets

EyeForTravel is bedoeld voor iedereen die geïnteresseerd is in social media, online marketing, strategie, revenue management, data, technologie, e-commerce en analytics. Je krijgt een kijkje in de keuken bij diverse bedrijven. Je kunt je nu inschrijven voor Tickets Travel Analytics & Revenue Management of inschrijven voor Tickets Online Marketing & Social Media Strategie en via TravelNext ontvang je met deze code: 2773NHTV50 50 euro korting.

Voor meer informatie over de tracks van beide programma’s klik hier. Of volg de ontwikkelingen op Twitter via @EyeForTravel.