In de laatste parallel sessies in de Mobile zaal van het Eye for Travel congres, kwamen er verschillende vooruitstrevende bedrijven aan bod met de nieuwste ontwikkelingen rondom apps in hun organisatie. Vueling Airlines, TripAdvisor en Hostelworld zijn daar voorbeelden van. Aan de hand van 4 key take aways; customer experience, listen, test en innovate laten deze…Lees meer
Eye For Travel Amsterdam
The Connected Traveler en de keuzes
Wat nemen we liever mee op reis: onze smartphone of toilettas? Volgens Gwenael Merlin, Director of Partnerships Emea Tripadvisor, kiezen we mondiaal in toenemende mate voor de smartphone. En als je erover nadenkt is dit natuurlijk logisch. Los van het feit dat je overal vrij eenvoudig toiletartikelen kunt kopen: met onze smartphone zijn we altijd…Lees meer
“Overtref alle verwachtingen van je klant met jouw mobiele strategie” – EyeforTravel liveblog
De eerste parallelsessie in de Mobile zaal van het Eye for Travel congres stond in het teken van mobiele strategie en hoe om te gaan met ontwikkelingen op mobiele apparaten. Deze sessie werd verzorgd door drie sprekers bestaande uit Ivan Kozlov, Head Mobile van Aviasales (Je kunt het Russische bedrijf kennen van Aviasales, JetRadar, Hotellook.com…Lees meer
The Tweet Experience van Melia Hotels #EyeforTravel2015
Tijdens het Eye for Travel congres nam Marco Fanton, de social media director van Melia Hotels ons mee op het social media avontuur dat Melia Hotels heeft beleefd. Met vele voorbeelden verteld hij hoe Melia Hotels en de gasten dit avontuur, The Tweet Experience, hebben beleefd. Hij begon met de volgende quote: YOU’VE GOT TO…Lees meer
De waarde van social media campagnes #Momondo #EyeforTravel2015
Het Eye for Travel congres is in volle gang met veel onderwerpen en veel sprekers, in dit blog komt de sessie aan bod over de social media. De sleutel tot succes voor veel bedrijven is de manier hoe social media geïntegreerd kan worden. Een methodiek, of een structuur zodat social media een goede positie heeft binnen een…Lees meer
Hoe hotels data inzetten om de customer journey te personaliseren – EyeforTravel liveblog
Tijdens het Eye for Travel congres in Amsterdam werd door Stephan Kechelis (VP E-commerce and Digital Transformation) van NH Hotels en Jonathan Miller (Director Pricing Performance) van Accor Hotels, inzicht gegeven in hun aanpak ten aanzien van personalisatie en prijsstrategie tijdens de customer journey op basis van eigen consumenten data. Om succesvol te kunnen zijn…Lees meer
EyeforTravel op 24 & 25 november in Amsterdam: korting via TravelNext
In november in de Benelux: EyeForTravel. Tijdens dit internationale event draait alles om online marketing, mobile & social media, revenue management en analytics. TravelNext heeft zich vol enthousiasme als exclusieve contentpartner verbonden aan deze editie in Amsterdam. Op dit tweedaagse event kunnen online travelprofessionals kennis delen en halen. Doe je ook mee? Je bent van harte welkom, als…Lees meer
Facebook commerce. Verslag Eye For Travel (dag 2)
Dit artikel is geschreven door Niels Welten van Kras.nl. Niels ongelooflijk bedankt voor de inhoudelijk sterk verslag en de vele nieuwe inzichten. Facebook commerce Als enige op de agenda voor dag 2 om 9 uur stond een debat dat voorafgegaan werd door presentaties van de vier panel-leden. Als eerste aan de beurt was David Parfect…Lees meer
Social media: show me the money. Verslag Eye For Travel (dag 1)
Dit artikel is geschreven door Niels Welten van Kras.nl. Niels ongelooflijk bedankt voor de inhoudelijk sterk verslag en de vele nieuwe inzichten. De eerste sessie die ik op mijn persoonlijke programma had gezet, ging over winst maken met social media. Na een deskundige introductie door de Amerikaanse Susan Black, startte de eerste van 4 sprekers…Lees meer