• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Eye For Travel Amsterdam

Hoe worden travel apps succesvol? 4 key take aways #eyefortravel2015

4 december 2015 door Wesley Put

In de laatste parallel sessies in de Mobile zaal van het Eye for Travel congres, kwamen er verschillende vooruitstrevende bedrijven aan bod met de nieuwste ontwikkelingen rondom apps in hun organisatie. Vueling Airlines, TripAdvisor en Hostelworld zijn daar voorbeelden van. Aan de hand van 4 key take aways; customer experience, listen, test en innovate laten deze…Lees meer

Categorie: Eye For Travel Amsterdam Tags: app, Eye For Travel, TripAdvisor, Vueling Airlines

The Connected Traveler en de keuzes

27 november 2015 door Nicolette Salden

Wat nemen we liever mee op reis: onze smartphone of toilettas? Volgens Gwenael Merlin, Director of Partnerships Emea Tripadvisor, kiezen we mondiaal in toenemende mate voor de smartphone. En als je erover nadenkt is dit natuurlijk logisch. Los van het feit dat je overal vrij eenvoudig toiletartikelen kunt kopen: met onze smartphone zijn we altijd…Lees meer

Categorie: Eye For Travel Amsterdam, Travel Events Tags: connected traveler, connecting the dots

“Overtref alle verwachtingen van je klant met jouw mobiele strategie” – EyeforTravel liveblog

26 november 2015 door Corné den Braber

De eerste parallelsessie in de Mobile zaal van het Eye for Travel congres stond in het teken van mobiele strategie en hoe om te gaan met ontwikkelingen op mobiele apparaten. Deze sessie werd verzorgd door drie sprekers bestaande uit Ivan Kozlov, Head Mobile van Aviasales (Je kunt het Russische bedrijf kennen van Aviasales, JetRadar, Hotellook.com…Lees meer

Categorie: Eye For Travel Amsterdam, Mobiel Tags: mobile, Phablets, Unbundling, wearables

The Tweet Experience van Melia Hotels #EyeforTravel2015

25 november 2015 door Tessa Irani - de Rouw

Tijdens het Eye for Travel congres nam Marco Fanton, de social media director van Melia Hotels ons mee op het social media avontuur dat Melia Hotels heeft beleefd. Met vele voorbeelden verteld hij hoe Melia Hotels en de gasten dit avontuur, The Tweet Experience, hebben beleefd. Hij begon met de volgende quote: YOU’VE GOT TO…Lees meer

Categorie: Eye For Travel Amsterdam, Twitter Tags: Melia hotels, Social business, Social Media, Stages of travel, The Tweet Experience, Twitter

De waarde van social media campagnes #Momondo #EyeforTravel2015

25 november 2015 door Tessa Irani - de Rouw

Het Eye for Travel congres is in volle gang met veel onderwerpen en veel sprekers, in dit blog komt de sessie aan bod over de social media. De sleutel tot succes voor veel bedrijven is de manier hoe social media geïntegreerd kan worden. Een methodiek, of een structuur zodat social media een goede positie heeft binnen een…Lees meer

Categorie: Eye For Travel Amsterdam, Social media Tags: momondo, Social Media, social proof, social value

Hoe hotels data inzetten om de customer journey te personaliseren – EyeforTravel liveblog

24 november 2015 door Gastblogger

Tijdens het Eye for Travel congres in Amsterdam werd door Stephan Kechelis (VP E-commerce and Digital Transformation) van NH Hotels en Jonathan Miller (Director Pricing Performance) van Accor Hotels, inzicht gegeven in hun aanpak ten aanzien van personalisatie en prijsstrategie tijdens de customer journey op basis van eigen consumenten data. Om succesvol te kunnen zijn…Lees meer

Categorie: Eye For Travel Amsterdam, Technologie Tags: Customer Journey, data, Eye For Travel, personalisering, strategie

EyeforTravel op 24 & 25 november in Amsterdam: korting via TravelNext

2 november 2015 door Redactie TravelNext

In november in de Benelux: EyeForTravel. Tijdens dit internationale event draait alles om online marketing, mobile & social media, revenue management en analytics. TravelNext heeft zich vol enthousiasme als exclusieve contentpartner verbonden aan deze editie in Amsterdam. Op dit tweedaagse event kunnen online travelprofessionals kennis delen en halen. Doe je ook mee? Je bent van harte welkom, als…Lees meer

Categorie: Eye For Travel Amsterdam, Travel Events Tags: Eyefortravel

Facebook commerce. Verslag Eye For Travel (dag 2)

18 mei 2011 door Martin van Kranenburg

Dit artikel is geschreven door Niels Welten van Kras.nl. Niels ongelooflijk bedankt voor de inhoudelijk sterk verslag en de vele nieuwe inzichten. Facebook commerce Als enige op de agenda voor dag 2 om 9 uur stond een debat dat voorafgegaan werd door presentaties van de vier panel-leden. Als eerste aan de beurt was David Parfect…Lees meer

Categorie: Eye For Travel Amsterdam Tags: Niels Welten, Verslag Eye For Travel

Social media: show me the money. Verslag Eye For Travel (dag 1)

18 mei 2011 door Martin van Kranenburg

Dit artikel is geschreven door Niels Welten van Kras.nl. Niels ongelooflijk bedankt voor de inhoudelijk sterk verslag en de vele nieuwe inzichten. De eerste sessie die ik op mijn persoonlijke programma had gezet, ging over winst maken met social media. Na een deskundige introductie door de Amerikaanse Susan Black, startte de eerste van 4 sprekers…Lees meer

Categorie: Eye For Travel Amsterdam Tags: Alun Williams, Barbara Pezzi, Eye For Travel, Niels Welten

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Social Media Vakantiebeurs Google Expedia reviews Booking.com Facebook TUI reizen KLM travel onderzoek NHTV Airbnb hotels instagram mobiel technologie destinatiemarketing TripAdvisor

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 · TravelNext