Hoe worden travel apps succesvol? 4 key take aways #eyefortravel2015
The Connected Traveler en de keuzes
“Overtref alle verwachtingen van je klant met jouw mobiele strategie” – EyeforTravel liveblog
The Tweet Experience van Melia Hotels #EyeforTravel2015
De waarde van social media campagnes #Momondo #EyeforTravel2015
Hoe hotels data inzetten om de customer journey te personaliseren – EyeforTravel liveblog
EyeforTravel op 24 & 25 november in Amsterdam: korting via TravelNext
Facebook commerce. Verslag Eye For Travel (dag 2)
Social media: show me the money. Verslag Eye For Travel (dag 1)

Meer Eye For Travel Amsterdam

The Tweet Experience van Melia Hotels #EyeforTravel2015
De waarde van social media campagnes #Momondo #EyeforTravel2015
Hoe hotels data inzetten om de customer journey te personaliseren - EyeforTravel liveblog
EyeforTravel op 24 & 25 november in Amsterdam: korting via TravelNext
Facebook commerce. Verslag Eye For Travel (dag 2)
Social media: show me the money. Verslag Eye For Travel (dag 1)
The Tweet Experience van Melia Hotels #EyeforTravel2015
De waarde van social media campagnes #Momondo #EyeforTravel2015
Hoe hotels data inzetten om de customer journey te personaliseren - EyeforTravel liveblog
EyeforTravel op 24 & 25 november in Amsterdam: korting via TravelNext
Facebook commerce. Verslag Eye For Travel (dag 2)
Social media: show me the money. Verslag Eye For Travel (dag 1)

Meest gelezen

Virgin Atlantic

Virgin Atlantic als eerste met 100 procent duurzame brandstof naar New York

‘Ondertussen in…’: TUI’s live inkijkje op een vakantiebestemming

KLM en AeroDelft werken samen aan de toekomst van waterstofvliegtuigen

Travel Congress 2023: Adapting to change

TUI en Griekenland lanceren lab voor duurzaam toerisme

Abonneer nu op Travelpro magazine!

Inschrijven nieuwsbrief

Beluister onze podcast