Marketing, PR en reclame waren jarenlang disciplines die zich konden toeleggen op het zenden van boodschappen: het bestoken van doelgroepen met advertenties, persberichten en direct mail. Maar door de opkomst van social media is dit landschap compleet veranderd. Wie nu aandacht wil voor zijn merk, product of dienst moet nu zelf aan de slag met content marketing: het maken en delen van relevante content. In toenemende mate is Facebook hiervoor het aangewezen platform.

Op dinsdag 11 juni 2013 organiseren Entopic en Likeconomics daarom de eerste editie van Congres Facebook Marketing in de Jaarbeurs Utrecht. Een event waarbij de inzet van Facebook voor merk, marketing en PR centraal staat. Met speciale aandacht voor Facebook en Travel.

Het Congres Facebook Marketing

De inhoud van het Congres Facebook Marketing bestaat uit  plenaire keynotes en breakoutsessies van Facebook praktijk-cases.

Onderwerpen die aan bod komen zijn:

  • De ROI van Facebook
  • Facebook advertising
  • Facebook & TV (Gepresenteerd door RTL Nederland)
  • Effectieve Facebook campagnes
  • Content marketing en –strategie
  • Facebook Marketing voor B2C, B2B, non-profit en goede doelen
  • De mobiele kracht van Facebook
  • Webcare & community management
  • Open Graph en Instagram.

In een groot aantal breakout sessies presenteren organisaties hun Facebook lessons learned en do’s en don’ts. Het gehele programma is hier te vinden.

Facebook & Travel

Er is op het congres ook een aparte travelsessie. TravelNext-blogger Steven de Jong Steven neemt je mee op reis in de wereld van Facebook en Travel. Je ontdekt waarom zij het zo goed met elkaar kunnen vinden, hoe destinatie marketing en travel organisaties daarmee omgaan en je maakt kennis met nationale en internationale succesverhalen.

Korting voor TravelNext-lezers

Ontvang als Nederlands Media Nieuws lezer 15% korting op de toegangsprijs met de kortingscode likeco2345. Aanmelden kan op CongresFacebook.nl.

Meer info vind je op Likeconomics en CongresFacebook.nl