• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Gratis Seminar voor uitgevers: Internet en Uitgeven

8 mei 2008 door Martin van Kranenburg

Voor Lectric opleidingen mag ik regelmatig Incompany trainingen verzorgen. De laatste tijd is er veel vraag van uitgevers. In mijn ogen ook terecht want uitgevers worden de nieuwe retailers. En ze staan dus voor een nieuwe uitdaging want het gaat allang niet meer over bereik alleen. Maar over het resultaat; wat levert mij die advertentie nu daadwerkelijk op.

De laatste maanden heb ik al met veel plezier trainngen gegeven voor IDG, ThiemeMeulenhoff en Sanoma Uitgevers. Wat een mooi beroep dat uitgeven en wat een mogelijkheden liggen hier. Het mooie is dat uigevers op een goudmijn zitten want ze hebben al veel en unieke content.  En laat zoekmachines hier nu gek op zijn. Maar dan moet je de kennis rondom SEO en SEA wel goed gaan inzetten. En daar liggen nog veel kansen. Ook hier zit het succes in de details en het consequent toepassen. Maar het gaat niet om bereik alleen het gaat om vooral ook om conversie. Hoe zet je de bezoekers aan tot de gewenste acties.

De uitgeverijbranche staat dus voor een nieuwe uitdaging. Internet wordt steeds belangrijker. Inkomsten uit print advertenties dalen. Budgetten van adverteerders verschuiven steeds meer naar online. De lezer besteedt veel meer tijd online en wordt ook onderdeel van het productieproces. De oplages dalen en op internet is informatie overwegend gratis. Dus hoe gaat een uitgever in de toekomst geld verdienen met internet?

Leer hier meer over dit Gratis Seminar

Gerelateerde Berichten

  • Geslaagd seminar Internet en Uitgeven

    4 juni 2008 was het zover. Het seminar ‘Internet en Uitgeven’ maakte zijn opwachting. LECTRIC…

  • Gratis Web 2.0 Trendslation Event

    Op vrijdag 15 februari 2008 is er een praktische uitleg over hoe Web 2.0 toe…

  • Exclusief Seminar Social Networking in Travel

    De reisbranche staat voor een nieuwe uitdaging. Het hebben van een goed boekbare website alleen…

Categorie: Travel Events

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

reizen hotels Airbnb technologie mobiel Vakantiebeurs Social Media travel TripAdvisor instagram onderzoek Expedia destinatiemarketing KLM Booking.com reviews Google TUI Facebook NHTV

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring