Groupon NL werkt samen met Expedia en kan daardoor duizenden nieuwe hotels toevoegen aan haar aanbod. Dat aanbod kun je vanaf vandaag ook via de Nederlandse website boeken. De website bezoeker krijgt altijd een actueel aanbod tegen de marktprijs die aansluit op de zoekvraag, ook als Groupon op dat moment geen deal heeft! Naast de reguliere Groupon travel-deals, kunnen nu dus ook hotels tegen de marktprijs worden aangeboden.
Uitbreiding aanbod met duizenden nieuwe hotels
“Met ons travel-aanbod inspireren we de consument voor zijn volgende reis. Wij zorgen ervoor dat wij aan zijn vraag kunnen voldoen en dat hij die reis ook direct kan boeken. Met de Marktselectie breiden we ons aanbod verder uit, waardoor we meer mensen naar ons platform trekken voor het boeken van een reis. Zo voegen we nog meer waarde toe voor de bedrijven waarmee we samenwerken”, aldus Thijs Dirkzwager, directeur Groupon Travel voor Noord-Europa en Benelux.
Minder e-mail marketing, meer marktplatform
Tegen NU.nl vertelde Groupon vanochtend dat het bedrijf zich meer gaat profileren als online markplaats en minder focus legt op e-mailmarketing. De consument moet zelf eerst naar Groupon gaan als hij iets leuks wil gaan doen. Ook dus als het om hotels en weekendjes weg gaat. De voorraad van die online marktplaats lijkt met deze samenwerking voor het travel gedeelte van Groupon goed uitgebreid en aangevuld. De vraag is natuurlijk wie volgt?
Credits header afbeelding: Groupon on Flickr (CC)
[…] kondigde Expedia ook al een samenwerkingsovereenkomst met Groupon Nederland te hebben gesloten en daardoor duizenden nieuwe hotels aan haar aanbod heeft kunnen toevoegen. Dit […]