• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Hoe reizen wij verder in 2020? Kom naar #travel2020

5 juni 2012 door Annelies Hulshof

Als gevolg van de technologische ontwikkelingen en de mogelijkheden van het internet heeft de reissector een turbulente periode achter de rug. Richting het jaar 2020 zal deze dynamiek verder versterkt worden. De eventuele opkomst van grote spelers in de digitale media zorgen opnieuw voor onzekerheid voor de bestaande spelers. Het is een uitdaging voor reis-, accommodatie- en vervoeraanbieders om de reiziger via haar eigen online en offline kanalen te bereiken. Kom naar #travel2020.

De veranderende reiziger

Naast dit distributieconflict, is het de reiziger zelf die een grote verandering door maakt. Dit is zichtbaar in socio-demografische factoren, maar ook in het gebruik van verschillende nieuwe kanalen en middelen. Bijvoorbeeld de versnelling van het bezit van smartphones en tablets door de consument, hierdoor is bijvoorbeeld het zoek- en boekgedrag van de vakantieganger wezenlijk veranderd. Door dit gegeven is haast geboden voor partijen om hun business model aan te passen.

#Travel2020

Deze ontwikkelingen en de relevantie van reisbureaus, touroperators en OTA’s in het jaar 2020 is beschreven in de ING Economisch Bureau publicatie #Travel2020. Deze wordt gepresenteerd 11 juni vanaf 15:30 in het ING auditorium in Amsterdam. Naast deze presentatie zullen Alexandra van der Stap, Media Directeur Marketing van Wegener en Luc Pannecoeck, General Manager van Amadeus hun visie over de reissector naar het jaar 2020 met je delen.

Aanmelden

Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar, en aanwezigheid is gratis. Indien je aanwezig wilt zijn stuur dan een mail naar sasja.van.as-winters@ing.nl, of een DM naar @travelnextnl. Kun je niet aanwezig zijn, maar wil je het event wel graag volgen, dan kan dat via twitter met #travel2020.

Gerelateerde Berichten

  • Wat nu te doen als travelbranche voor 2020?

    Ga met de reiziger mee op reis, zorg voor beleving en lees het rapport dat waren…

  • Hoe reizen we verder?

    In een serie van drie rapporten beschrijft ABN AMRO de invloed van verschillende ontwikkelingen op…

  • E-commerce statistieken Europa: reizen nummer 2

    Twee op de drie Europeanen koopt via internet. Nederland zit een heel eind boven dat…

Categorie: E-commerce

Over Annelies Hulshof

Annelies heeft aan de wieg gestaan van TravelNext, en was de eerste communitymanager van dit kennisplatform. Na haar studie Communicatie met specialisatie 'nieuwe media' kwam in TravelNext haar passie voor online marketing en reizen samen! Annelies is zelf ook fervent reiziger en schrijft nu vanuit het Belgische Gent.

Lees Interacties

Reacties

  1. Lars Sang Mo Boom zegt

    5 juni 2012 om 21:03

    Tot dan! Ben erg benieuwd naar de visie van ING. Als ik de andere ING brancherapporten zo lees dan kan het alleen maar beter gaan in de Travel :-).

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Social Media reizen mobiel Google destinatiemarketing reviews KLM instagram Booking.com NHTV Expedia travel Facebook onderzoek Airbnb Vakantiebeurs TripAdvisor TUI technologie hotels

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring