Onze zuiderburen organiseren op 9 mei in Brugge voor de eerste keer een congres over online marketing specifiek voor de hotelbranche, Hotel2012. Travelmedia, met de waardevolle steun van Toerisme Vlaanderen, heeft een uiteenlopend en interessant dag vullend programma in elkaar gezet. Gebruiksvriendelijkheid van websites, social media, mobiele applicaties, flash deals, distributiekanalen en reviews zijn thema’s die uitgebreid aan bod komen. Deelnemers van het congres gaan naar huis met een stel handige tips en mooie voorbeeldcases uit de branche.
Sprekers Hotel2012
Er zijn vele interessante sprekers die dag: Roel Naessens, Travel Industry Head van Google België, geeft inzicht in de trends en innovatie in de Belgische hospitality. Kim van den Wijngaard, Chief Executive Officer en Co-founder van Olery, vertelt hoe hoteliers hoe de (online) feedback van gasten kan helpen in de bedrijfsvoering van het hotel. Andere sprekers zijn Peter De Wilde (Toerisme Vlaanderen), Hotelier Michael Levie (CitizenM), usability expert Karl Gilis (AGConsult), Review specialiste Marjan Verbeek (Zoover), Thomas Peeters (Expedia) en social media marketing expert Jeroen Voor ’t Hekke (Stenden University).
Voor meer informatie en voor inschrijving ga naar Hotel2012.be.