• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Inspiratiesessie “de nieuwe marketingeconomie”

9 december 2009 door Martin van Kranenburg

Reiswerk organiseert op 12 januari, tijdens de Vakdag van de Vakantiebeurs, een inspiratiesessie. Daarbij wordt onder andere ingegaan op excellente dienstverlening aan de klant in 2010. ‘Excellente commerciële dienstverlening! Dat is wat de klant van nu verwacht!

Tijd voor een nieuwe visie.
Welke nieuwe commerciële kennis hebben reisondernemingen en het toeristisch onderwijs nodig om aan te sluiten bij de behoefte van de klant in 2010? Gedurende 1,5 uur neemt trendwatcher Richard van Hooijdonk (spreker en gastdocent aan Nyenrode en SRM/Erasmus) de toehoorders mee in een wervelende reis door de nieuwe marketingeconomie. Daarbij gaat het over ‘customer-insights’, ‘co-creatie’, branding, social marketing, webpresence en marketing-intelligence.

Belangrijk voor reisondernemingen en voor onderwijsinstellingen die voor de excellente commerciële dienstverleners van de toekomst zorgen. Confronterend, herkenbaar en oogopenend. Deelnemers ontvangen concrete adviezen, voorbeelden, boeiende cases en talloze suggesties over hoe kennis en vaardigheden kunnen worden ontwikkeld.

Programma
12.30-13.00 uur: Ontvangstlunch Auditorium Mediaplaza (Vakantiebeurs)
13.00-14.30 uur: Inspiratiesessie van Richard van Hooijdonk
14.30-14.45 uur: Uitreiking Ed van Thijn scriptieprijs
14.45-15.00 uur: Uitreiking Leerbedrijf van het Jaar
15.00-15.30 uur: Borrel

Aanmelden
Wilt u aanwezig zijn bij deze sessie? Meld u dan aan via info@reiswerk.nl. Vermeld daarbij uw naam, functie, organisatie en of u gebruik wenst te maken van de lunch.

Gerelateerde Berichten

  • Marketing 2.0 | Reiswerk Inspiratiesessie

    Een volle zaal voor Richard van Hooijdonk op de Reiswerk Inspiratiesessie op de Vakantiebeurs. In…

  • Nieuwe vakantiebeurs
    Een nieuwe vakantiebeurs in 2013?

    Zojuist las ik een interessant bericht van Roy van Delft, dezelfde Roy die klaagde op…

  • Highlights tijdens de vakantiebeurs Vakdagen: 13 en 14 januari

    De Vakantiebeurs Vakdagen is al jaren het vak-event voor de reiswereld. Hoe ziet het programma…

Categorie: Trends Tags: Richard van Hooijdonk, Vakdag van de Vakantiebeurs

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

KLM reizen Airbnb instagram travel Social Media reviews Expedia NHTV destinatiemarketing Facebook mobiel Google onderzoek Booking.com Vakantiebeurs TripAdvisor TUI hotels technologie

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring