Reiswerk organiseert op 12 januari, tijdens de Vakdag van de Vakantiebeurs, een inspiratiesessie. Daarbij wordt onder andere ingegaan op excellente dienstverlening aan de klant in 2010. ‘Excellente commerciële dienstverlening! Dat is wat de klant van nu verwacht!

Tijd voor een nieuwe visie.
Welke nieuwe commerciële kennis hebben reisondernemingen en het toeristisch onderwijs nodig om aan te sluiten bij de behoefte van de klant in 2010? Gedurende 1,5 uur neemt trendwatcher Richard van Hooijdonk (spreker en gastdocent aan Nyenrode en SRM/Erasmus) de toehoorders mee in een wervelende reis door de nieuwe marketingeconomie. Daarbij gaat het over ‘customer-insights’, ‘co-creatie’, branding, social marketing, webpresence en marketing-intelligence.

Belangrijk voor reisondernemingen en voor onderwijsinstellingen die voor de excellente commerciële dienstverleners van de toekomst zorgen. Confronterend, herkenbaar en oogopenend. Deelnemers ontvangen concrete adviezen, voorbeelden, boeiende cases en talloze suggesties over hoe kennis en vaardigheden kunnen worden ontwikkeld.

Programma
12.30-13.00 uur: Ontvangstlunch Auditorium Mediaplaza (Vakantiebeurs)
13.00-14.30 uur: Inspiratiesessie van Richard van Hooijdonk
14.30-14.45 uur: Uitreiking Ed van Thijn scriptieprijs
14.45-15.00 uur: Uitreiking Leerbedrijf van het Jaar
15.00-15.30 uur: Borrel

Aanmelden
Wilt u aanwezig zijn bij deze sessie? Meld u dan aan via info@reiswerk.nl. Vermeld daarbij uw naam, functie, organisatie en of u gebruik wenst te maken van de lunch.