• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

KLM – Must See Map, verzamel tips van je eigen netwerk

18 februari 2013 door Annelies Hulshof

Social travel heeft alles te maken met tips krijgen van mensen uit het eigen netwerk, want wie vertrouwen we meer dan de mensen waarmee we connected zijn en die uit eigen ervaring spreken als ze tips geven. KLM begrijpt dat als geen ander en komt met de ‘Must See Map’. Een campagne waarin consumenten hun eigen map aan kunnen maken en hun vrienden er tips en bezienswaardigheden in kunnen laten pinnen. En het mooie is: hij wordt ook nog gratis voor je uitgeprint en naar je opgestuurd.

De Must See Map is gecreëerd door Nederlands Creatief Digitaal Bureau Code d’Azur, is gemaakt in samenwerking met Google en is beschikbaar in 24 verschillende talen.

Hoe werkt het?

Je maakt een map aan en je nodigt bekenden uit via Twitter, Facebook en e-mail om mee te helpen de map te voorzien van tips voor bezienswaardigheden en interessante activiteiten in de door jou gekozen stad.

Schermafbeelding 2013-02-18 om 13.04.48

De map compleet? KLM print hem uit en stuurt hem naar je op zodat je als een echte toerist in de map kunt springen wanneer je op locatie bent. Echter duurt het printen en versturen van de fysieke map zo’n drie weken. Even rekening mee houden dus!

PS. mocht je mooie tips hebben over Lissabon, vergeet ze dan niet achter te laten op mijn Must See Map van Lissabon! 😉 Thnks!

Share this...
  • Facebook
  • Linkedin
  • Twitter

Gerelateerde Berichten

  • KLM grote winnaar SpinAwards 2013

    Dat KLM een voorloper is op het gebied van digitale media is niets nieuws. Ze zijn…

  • Social Media Week Rotterdam – de recap!

    TravelNext was content partner van Social Media Week Rotterdam! En host op het podium op…

  • KLM in eigen beheer gestart met ratings en reviews

    KLM vraagt reizigers sinds kort hun mening te geven over bestemmingen. De luchtvaartmaatschappij heeft een…

Categorie: Destinatiemarketing, Social media Tags: KLM, Must See Map, social travel

Over Annelies Hulshof

Annelies heeft aan de wieg gestaan van TravelNext, en was de eerste communitymanager van dit kennisplatform. Na haar studie Communicatie met specialisatie 'nieuwe media' kwam in TravelNext haar passie voor online marketing en reizen samen! Annelies is zelf ook fervent reiziger en schrijft nu vanuit het Belgische Gent.

Lees Interacties

Trackbacks

  1. KLM springt in op local travel, met @KLM_LocalEyes - Annelies schreef:
    17 december 2013 om 14:30

    […] de fantastische video) tot Flynt, the imaginary medewerker op KLM HQ, de KLM Seat&Meet en de Must See Map, KLM blijft constant nadenken over hoe ze hun potentiële klanten kunnen verrassen. Dit keer […]

  2. KLM grote winnaar SpinAwards 2013 - TravelNext schreef:
    2 oktober 2015 om 11:38

    […] categorie innovatie met KLM Meet & Seat. Daarnaast pakte KLM met diezelfde campagne én met de KLM Must See Map ook nog zilver in de categorie Social Media. De Must See Map pakte ook zilver in de categorie […]

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
RED Online Marketing
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Share this...
  • Facebook
  • Linkedin
  • Twitter

Recente reacties

  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 
  • Suzanne op Nederlandse studenten en UNWTO gaan toekomstig toerisme vormgeven
  • Suzanne op KLM wijst op laag risico besmetting aan boord

Tagcloud

Expedia TUI mobiel Social Media technologie Google travel KLM reizen Airbnb Vakantiebeurs reviews instagram Facebook hotels TripAdvisor Booking.com destinatiemarketing onderzoek NHTV

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2021 · TravelNext