• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Knappe marketingstunt van Finnair.

5 september 2010 door Martin van Kranenburg

Op de voorpagina van het AD een artikel over Finnair. Finnair zoekt “quality hunters”, een droombaan van 61 dagen waarbij je 10 trips naar verschillende Europese en Aziatische bestemmingen gaat maken. Iedere “quality hunter” krijgt een laptop, fotocamera en salaris. De “quality hunters” testen niet alleen de vlucht maar ook de kwaliteit van de luchthavens en de hotels waar ze verblijven.

Finnair zoekt quality hunters
Finnair zoekt quality hunters

De opdracht die ze meekrijgen is om van elke vlucht en van hun verblijf ter plaatse daar verslag van te doen op speciale websites. Met deze actie hoopt Finnair een discussie los te maken over de dienstverlening van Finnair. Knappe actie die nu al voor veel publiciteit zorgt.

Interesse? Inschrijven op deze droombaan kan tot 27 september ..

Gerelateerde Berichten

  • Finnair start tweede seizoen van succesvolle campagne "The Quality Hunt"

    Na de succesvolle Quality Hunt van 2010 start Finnair vandaag in samenwerking met Helsinki Airport…

  • Online Hospitality! Online marketing event voor gastvrijheidssector #OM033

    Op woensdagavond 23 april verschijnen o.a. TravelNext blogger Isabel Mosk (Think! Social Media) en Kim…

  • Weinig budget maakt Griekenland creatief in online marketing

    Toerisme is één van de belangrijkste inkomstenbronnen voor Griekenland. Het jaarlijkse budget om Griekenland als…

Categorie: Marketing, Online PR en branding Tags: Finnair, quality hunters

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Lees Interacties

Reacties

  1. Martin van Kranenburg zegt

    8 september 2010 om 08:46

    De campagne doet denken aan deze campagne “The best job in the world”
    http://www.youtube.com/watch?v=SI-rsong4xs

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Vakantiebeurs hotels NHTV Google Airbnb Expedia reizen KLM instagram onderzoek destinatiemarketing travel TUI Booking.com Social Media TripAdvisor mobiel Facebook technologie reviews

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring