Werkt u als marketing- of communicatiemedewerker in de toerisme- of recreatiebranche?  En wilt u nieuwe media inzetten voor uw organisatie, maar weet u niet precies hoe? Marco Derksen laat u tijdens de TravelAcademy op woensdag 18 april kennismaken met de nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van nieuwe media. Samen met u, gaat hij aan de slag met de kansen die er voor uw organisatie liggen. U gaat naar huis met een concreet plan van aanpak, zodat u de dag erna doelgericht met nieuwe media aan de slag kunt binnen uw organisatie

TravelAcademy
Samen met Marketingfacts en Seats2Meet verzorgt TravelNext praktische trainingen op het gebied van online marketing en in het specifiek social media. Deze eendaagse training combineert de theorie met de dagelijkse praktijk waardoor u aan het einde van de dag geïnspireerd aan de slag kunt gaan met nieuwe media binnen uw organisatie.

De training
De training is opgebouwd uit drie delen

  1. Het theorische deel waarin het veranderende medialandschap en consumentgedrag wordt geschetst en wat dit betekent voor de toerisme- en recreatiesector;
  2. Het inspiratiedeel met best practices uit binnen- en buitenland die gepresenteerd en besproken worden;
  3. Het praktische deel waar u een praktisch plan van aanpak maakt, zodat u morgen doelgericht met social media binnen uw organisatie aan de slag kan.

Aantal deelnemers
Er  is een maximum van 20 deelnemers voor deze training.

Kosten
 € 400,- (excl. BTW) per persoon. Voor deze allereerste training ontvangen alle 20 deelnemers een korting van € 195,- van het het Innovatielab (een initiatief van het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC), HSMAI Nederland en NHTV). De normale trainingsprijs is € 595,-

Wanneer
Woensdag 18 april
10:00 – 16:30 uur
S2M Utrecht

Trainer
Marco Derksen weet met zijn kennis menigeen te inspireren en te enthousiasmeren over de veranderende maatschappij en het gebruik van nieuwe media daarin.

Contact
Wilt u zich aanmelden of heeft u nog vragen? Dan kunt u contact opnemen met Annelies Hulshof via annelies@upstream.nl of 06-26156043.

TravelNext
TravelNext wordt hét platform voor de (online) marketeer in de toeristische sector. Het wordt een platform waar organisaties uit de gastvrijheidssector terecht kunnen voor praktische handvatten en advies op het gebied van nieuwe media. TravelNext komt voort uit het Innovatielab, een initiatief van het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC), HSMAI Nederland en NHTV en wordt opgezet in samenwerking met Upstream – Strategies & More!