• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Laatste e-commerce column voor Reisrevue

4 januari 2009 door Martin van Kranenburg

Na twee jaar is het mooi geweest. Zie hier mijn laatste e-commerce column voor de Reisrevue. Ik ben benieuwd wie volgt…

Met veel plezier heb ik de afgelopen twee jaar e-commerce columns geschreven voor de reisrevue. In november 2006 kwam ik in gesprek met Jan Lokhoff toen ik voor de RMC een presentatie had gehouden over ‘van zoeker naar boeker’. En zo werd het idee voor de columns geboren.

In de columns heb ik getracht u als lezer van praktische tips te voorzien over zoekmachine marketing, website optimalisatie, webanalyse en usability. Allemaal onderwerpen waar u als (internet)ondernemer mee te maken krijgt als u meer rendement uit uw website wilt halen.

Wat me opvalt in de online marketing trainingen die ik geef voor Lectric en Marketingfacts, is dat de reisbranche op veel vlakken voorop loopt als het gaat om succesvolle toepassingen op internet. Dit blijkt ook wel uit de recent gepubliceerde Twinkle Top100. Hier zet de reisbranche de toon.

De reisbranche doet het goed op internet. Maar stil zitten is geen optie. De markt blijft in beweging en nieuwe technieken zorgen ervoor dat de consument steeds meer onderdeel uit gaat maken van uw website. Interactie met uw bezoekers (web 2.0) wordt steeds belangrijker. Via mijn blog TravelNext zal ik deze ontwikkelingen blijven volgen.

Mijn laatste tip: zorg voor een stevig fundament, focus op een optimale gebruikersbeleving en volg de nieuwe ontwikkelingen op de voet.

Gerelateerde Berichten

  • Profnews toont content Reisrevue (zonder inlog)

    Het is alweer een tijdje geleden dat de Reisrevue de website op slot heeft gegooid.…

  • Reisrevue gaat geld vragen voor webcontent

    Jan Lokhoff maakte gisteren bekend dat de website van Reisrevue binnenkort alleen toegankelijk wordt voor…

  • ReisRevue voert betalen voor online nieuws in

    Zonder abonnement geen toegang Reisrevue is vanaf vandaag, 11 december, niet meer online beschikbaar voor…

Categorie: Trends Tags: E-commerce, e-commerce reisrevue, Reisrevue column

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

reizen onderzoek Expedia destinatiemarketing KLM technologie reviews mobiel Booking.com travel Google Social Media Facebook Airbnb TripAdvisor NHTV TUI Vakantiebeurs instagram hotels

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring