• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Limburg en Citymarketing in een reclamespot? Een nieuwe trend?

13 april 2012 door Patrick Mulder

Gisteren kwam ik deze film tegen om asperges uit Limburg te promoten in de provincie. Een nieuwe trend in citymarketing? Een trend waarin food toerisme en citymarketing samenkomen? Het zou vernieuwend zijn, zie je de aspergers al werken in combinatie met Limburg en citymarketing?

In het filmpje krijgt een vrouw een asperge gevoerd, die daar uiterst van moet gaan genieten. De link met Limburg zou je misschien niet direct leggen, maar het gaat erom dat de makers duidelijk willen maken dat er in Limburg de meest ’tongstrelende’ maaltijden worden geserveerd.

Kijk en oordeel zelf…

Limburg en citymarketing

Is het bewust zo gedaan om er een viral van te maken? Benieuwd naar jouw reactie in de comments!

Credits headerafbeelding: Jonny Hunter

Gerelateerde Berichten

  • Nieuwe hotelacties Kruidvat en HotelSpecials.nl

    Kruidvat organiseert dit jaar opnieuw een hotelactie. De drogist gaat een kwart miljoen vouchers aanbieden…

  • Het Nieuwe Fietsen en Google Maps

    Fietspaden doorkruisen heel Nederland. Volgens de Fietsersbond gaat het om minstens 29.000 kilometer. En het…

  • D-reizen toont en test nieuwe site

    D-reizen geeft op een subdomein een voorproefje van zijn langverwachte nieuwe site. E-commerce Manager Frans…

Categorie: Destinatiemarketing, Marketing Tags: asperges, citymarketing, Limburg

Over Patrick Mulder

Patrick Mulder van AdFiliate bv uit Amsterdam is gespecialiseerd in online marketing voor travel. Jarenlange ervaring met klanten uit de travel en health sector. Door het inzetten van SEO, SEA, Social Media en conversie optimalisatie weet hij meer omzet te realiseren voor zijn klanten. Op zijn eigen blog patjem.nl en op TravelNext deelt Patrick zijn online marketing kennis en ervaringen van reizen. Ook is hij co-owner van Verkeersbureaus.info. Google+ profiel.

Lees Interacties

Reacties

  1. bram zegt

    13 april 2012 om 08:58

    Zou wel heel knullig zijn als dit niet bewust gedaan is, Sex sells,

    maar vind het verder beetje goedkoop.

  2. Tessa aan de Stegge zegt

    13 april 2012 om 09:06

    We mogen toch hopen dat dit geen trend wordt! Wat een ellende.

  3. Sabine zegt

    13 april 2012 om 09:22

    Doet me een beetje denken die dames die op SBS6 na 23:00 hun waren aanprijzen, zeker in productiekwaliteit.

    Weten we zeker dat dit van een officieel kanaal afkomt?

  4. Kim van Velzen zegt

    13 april 2012 om 09:26

    Ik mag ook echt hopen dat dit bewust is gedaan. Lijkt mij een totaal verkeerde inschatting van de (culinaire) doelgroep die voor asperges op reis gaat. Zouden ze overigens geweten hebben dat Albert ‘showtime’ Verlinde asperge ambassadeur 2012 is? Deze veel te platte campagne past wel bij zijn stijl vind ik. Of zou Albert samen met Onno (burgemeester Maastricht) hebben meegedacht?

  5. Eric zegt

    13 april 2012 om 09:48

    Zou hier voor betaalt zijn, of is dit ergens op een kantoortje snel geschoten. Tenenkrommend slecht.

  6. Patrick Mulder zegt

    13 april 2012 om 10:01

    Als ik naar de user kijk http://www.youtube.com/user/ZuidLimburgNL dan geloof ik dat wel @sabine

  7. TravelNext.nl zegt

    13 april 2012 om 10:02

    Voor mij straalt dit alleszins goedkoopheid uit. Naast sexuele goedkoopheid ook de hele uitstraling ervan. Of hier nou een gedegen strategie achter zit: lijkt mij onwaarschijnlijk. Alhoewel.. we hebben het er nu wel uitgebreid over! 😉

  8. Jeroen Beelen zegt

    13 april 2012 om 10:06

    volgens mij is er een poging gedaan om leuk te zijn, maar wordt de plank volledig misgeslagen. Ken de toeristische kwaliteiten van Limburg en dit heeft daar niets mee te maken. Kan me niet voorstellen dat de kwaliteitshoreca in Limburg hier blij mee is. Vind het oprecht pijnlijk dit te zien.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Airbnb travel onderzoek reviews destinatiemarketing KLM Expedia technologie Booking.com reizen instagram TUI Vakantiebeurs TripAdvisor mobiel Social Media NHTV hotels Facebook Google

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring