Consumenten winkelen wanneer ze willen en waar ze willen, ook online. Het afgelopen jaar spendeerde de Nederlandse consument een kleine 7 miljard online. Een sterk multichannel beleid is dan ook onmisbaar, dit geldt absoluut in de reisbranche. De Webwinkel Vakdagen is als belangrijkste e-commerce vakbeurs in de Benelux dé plek om u volledig te laten informeren over alle aspecten van e-commerce en online marketing en hoe deze optimaal in te zetten.

Kwalitatief congresprogramma
Behalve een uitgebreide beursvloer met meer dan 140 vooraanstaande e-commerce leveranciers, kunnen bezoekers ook kennis opdoen tijdens het uitgebreide programma. In drie Sprekers Arena’s zullen een vijftigtal boeiende sessies worden verzorgd door een grote diversiteit aan sprekers uit binnen- en buitenland. Dit jaar is er in de programmering ruime aandacht voor bedrijven die toe zijn aan de volgende stap in hun e-commerce strategie met diepgaande onderwerpen en aansprekende cases. Onderwerpen als multichannel retail, usability, online marketing, veiligheid, conversie optimalisatie, payment, post & pakketbezorging en juridisch advies passeren de revue.
Gratis de beurs bezoeken?

De Webwinkel Vakdagen 2011 vinden plaats op 26 & 27 januari 2011 in de Jaarbeurs Utrecht. Na voorregistratie is de beurs gratis te bezoeken.

Aanmelden kan via Webwinkelvakdagen.nl