• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Nieuw: TripAdvisor reviews schrijven op een hotelwebsite

30 augustus 2012 door Annelies Hulshof

TripAdvisor is groot, dat is duidelijk. TripAdvisor ademt, en wij staan in ieder geval eventjes ademloos toe te kijken naar de nieuwe ontwikkelingen op het reviewplatform. Dit keer komt TripAdvisor met de mogelijkheid om een review widget in de website te plaatsen.

De widget

Via het TripAdvisor Widget Center kunnen hoteleigenaren en marketeers de Full Review Form -tool downloaden die het mogelijk maakt om het formulier te integreren in de hotelwebsite. In de volgende video is te zien hoe dit allemaal werkt.

Reviews invullen op de hotelwebsite

De gratis online tool maakt het mogelijk om een review te schrijven zonder dat een reiziger daarbij de website van het hotel hoeft te verlaten. Alles wat ingevuld moet worden kan in de widget op de betreffende website.

Het ingevulde formulier wordt automatisch ook geplaatst op TripAdvisor.com. Ook als de reviewer nog geen account heeft op het platform kan deze in de hotel-omgeving worden aangemaakt. Daarnaast worden eerdere reviews van het hotel natuurlijk ook op de website zelf geplaatst. Dat ziet er zo uit op de feedbackpagina van de website van Hotel Bellevue:

hotelwebsite

Afbeelding: Krissen

Gerelateerde Berichten

  • Social Media Week Glasgow

    Deze week was ik aanwezig bij een aantal events tijdens de Social Media week in…

  • Social media klachten en TripAdvisor

    TripAdvisor heeft sinds geruime tijd een optie voor bedrijven om te reageren op reviews en…

  • TripAdvisor moet claims over reviews verwijderen

    TripAdvisor mag niet langer roepen dat reviews op zijn platform echt, eerlijk en betrouwbaar zijn.…

Categorie: Social media Tags: hotelwebsite, online tool, TripAdvisor, widget

Over Annelies Hulshof

Annelies heeft aan de wieg gestaan van TravelNext, en was de eerste communitymanager van dit kennisplatform. Na haar studie Communicatie met specialisatie 'nieuwe media' kwam in TravelNext haar passie voor online marketing en reizen samen! Annelies is zelf ook fervent reiziger en schrijft nu vanuit het Belgische Gent.

Lees Interacties

Reacties

  1. Martin van Kranenburg zegt

    30 augustus 2012 om 20:15

    Ik heb even gekeken op site van het hotel. Werkt perfect. Tripadvisor is goed bezig!

  2. leon beukers zegt

    4 september 2012 om 10:23

    Hoe kan ik een opgegeven naam bij een beoordeling wijzigen?
    Hartelijk dank voor Uw reactie.
    leon

    • Annelies Hulshof zegt

      5 september 2012 om 16:48

      Daarvoor zal je wellicht bij de mensen van TripAdvisor zelf terecht kunnen.

  3. Martin zegt

    4 september 2012 om 14:19

    Leuk idee inderdaad. Maar hoe vaak ga je na je vakantie terug naar de website van het hotel, waar je dan ziet dat je een beoordeling in kunt vullen? Ik denk dat je – als je al een beoordeling in wilt vullen – sneller direct naar een review site gaat. Twijfel dus over wat het op zal leveren.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

TripAdvisor Airbnb travel reizen Expedia instagram TUI destinatiemarketing Vakantiebeurs Google KLM Social Media Facebook NHTV Booking.com onderzoek reviews hotels mobiel technologie

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring