Voor het tweede achtereenvolgende jaar organiseert Emerce op 9 juni in Amsterdam het congres over online en mobile voor de reisbranche. Strategieën en cases op het gebied van mobile marketing, social media, community management, affliate sales, location based services en meer.

Een dag vol kennis en eye-openers en de plek voor het management in de branche om kennis en inspiratie op te doen voor de online strategie binnen uw bedrijf. Sprekers van toonaangevende orgranisaties geveb op eTravel een kijkje in de online keuken en delen ervaringen en successen. Op het programma onder andere Expedia, Google, Zoover, Micazu, Thomas Cook, @Leisure, WUA! en GfK.

De volgende onderwerpen komen aan bod:
• Facts & figures: Een overview van de markt, trends en ontwikkelingen en de gevolgen voor de branche

• Online versus offline: Van stenen reisbureau naar online verkoop en terug. Alles over de mogelijkheden voor interactie tussen online en offline. Wat zijn de kansen van een belevingswinkel in het overtuigingsproces voor een online aankoop en meer.

• Welke technieken helpen u om de conversie te verhogen? En hoe voorkom je dat een klant afhaakt in het aankoopproces: veel voorkomende conversie killers en best practices.

• Mogelijkheden en kansen voor een verhoogde klantenbinding door up- en cross-selling op diverse momenten na het afronden van de boeking: voor, tijdens en na de reis.

• Hoe maakt u optimaal gebruik van databases en CRM-tools.

• Alles over mobile, online gadgets, location based applicaties en de mogelijkheden voor de reisbranche. Best practices en learnings van pioniers uit de branche en daarbuiten.

• Volop praktijkcases: Grote merken en collega retailers geven een kijkje in hun keuken. De ervaringen, geleerde lessen én de resultaten.

Schrijf je nu in:
Emerce (en Reisrevue) leden profiteren van € 100,- korting. Nog geen lid van Emerce? Word nu lid en profiteer direct. Kijk voor het actuele programma en inschrijven op www.emerce.nl/etravel