Op woensdagavond 23 april verschijnen o.a. TravelNext blogger Isabel Mosk (Think! Social Media) en Kim van Velzen (ook spreker tijdens het TravelNext congres) op het podium van Leerhotel Het Klooster in Amersfoort. Deze twee professionals gaan tijdens Online Hospitality! #OM033 in op de vraag hoe je social nu echt in kunt zetten ter versterking van klantbeleving. Hoe past social binnen de belangrijkste organisatiedoelstellingen; de commerciële doelstellingen?
Welke social profs mag je verwachten?
Het programma start met de aftrap van Ramon de La Fuente (oprichter #OM033)die onder andere werkzaam is geweest als marketeer bij de grote jongens; Google, Philips en Sanos. Hij werkte o.a. in Silicon Valley, Hong Kong, Santa Barbara en Amsterdam. Als initiatiefnemer is hij de drijvende kracht achter de organisatie, waarbij de vorige editie gevuld was met sprekers van o.a. Marktplaats, Ebay en Google vorig jaar juni.
Isabel Mosk is strateeg en directeur van Think! Social Media in Amsterdam. Zij werkte 3,5 jaar voor het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen en was o.a. verantwoordelijk voor het Innovatielab. Daarmee droeg ze een groot deel van de kennis over van nieuwe media in de reissector. Hier is o.a. TravelNext ism Marketingfacts uit ontstaan. Openhartig zal ze de toegevoegde waarde van online uitingen in de reiswereld toelichten.
Jochem van Drimmelen is online reputatie manager en sociaal media adviseur bij KLM. Daarmee is hij ‘de man’ achter de tone of voice van KLM die velen van ons dagelijks terug zullen zien in o.a. webcare via Twitter en Facebook. Sinds de eerste richtlijnen voor deze strategie in 2009 op papier werden gezet was Jochem betrokken bij het proces van de zogenaamde Rules of Engagement. In datzelfde jaar speelde hij een belangrijke rol in het eerste onderzoek dat KLM deed binnen de wereld van social; inmiddels moge het duidelijk zijn dat KLM een van ’s werelds most social brands is.
Kim van Velzen is een van de ‘most social’ business strategen en vanuit zijn eigen onderneming KIMspiration een social ambassadeur voor verschillende bedrijven in foodservice en horeca met als grootste hobby travel. Inspiratie, creatie en activatie staan centraal bij Kim net als trends, connectivity, innovatie en social business. Kim heeft o.a. gewerkt als senior manager bij Seats2Meet en Meeting Plaza en werkt vanuit een sterke behoefte om organisaties (sociaal) gastvrijer en daarmee succesvol te laten zijn.
Locatie
Online Hospitality! wordt gehouden in Leerhotel Het Klooster. Deze bijzondere locatie bevindt zich aan de Daam Fockemalaan 10 te Amersfoort. In dit gebouw zetelen de Hotelschool en de School voor Toerisme en Recreatie van MBO Amersfoort.
Meer informatie en aanmelding
Online Hospitality! is bedoeld voor iedereen die geïnteresseerd is in online marketing en/of de gastvrijheidsbranche. Deelname is gratis, aanmelding verplicht. Voor meer informatie over het programma en aanmelding klik hier. Of volg de ontwikkelingen op Twitter via de hashtag #OM033.
Eén reactie