• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Online Hospitality! Online marketing event voor gastvrijheidssector #OM033

1 april 2014 door Martin van Kranenburg

Op woensdagavond 23 april verschijnen o.a. TravelNext blogger Isabel Mosk (Think! Social Media) en Kim van Velzen (ook spreker tijdens het TravelNext congres) op het podium van Leerhotel Het Klooster in Amersfoort. Deze twee professionals gaan tijdens Online Hospitality! #OM033 in op de vraag hoe je social nu echt in kunt zetten ter versterking van klantbeleving. Hoe past social binnen de belangrijkste organisatiedoelstellingen; de commerciële doelstellingen?

Welke social profs mag je verwachten?

Het programma start met de aftrap van Ramon de La Fuente (oprichter #OM033)die onder andere werkzaam is geweest als marketeer bij de grote jongens; Google, Philips en Sanos. Hij werkte o.a. in Silicon Valley, Hong Kong, Santa Barbara en Amsterdam. Als initiatiefnemer is hij de drijvende kracht achter de organisatie, waarbij de vorige editie gevuld was met sprekers van o.a. Marktplaats, Ebay en Google vorig jaar juni.

Isabel Mosk is strateeg en directeur van Think! Social Media in Amsterdam. Zij werkte 3,5 jaar voor het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen en was o.a. verantwoordelijk voor het Innovatielab. Daarmee droeg ze een groot deel van de kennis over van nieuwe media in de reissector. Hier is o.a. TravelNext ism Marketingfacts uit ontstaan. Openhartig zal ze de toegevoegde waarde van online uitingen in de reiswereld toelichten.

Jochem van Drimmelen is online reputatie manager en sociaal media adviseur bij KLM. Daarmee is hij ‘de man’ achter de tone of voice van KLM die velen van ons dagelijks terug zullen zien in o.a. webcare via Twitter en Facebook. Sinds de eerste richtlijnen voor deze strategie in 2009 op papier werden gezet was Jochem betrokken bij het proces van de zogenaamde Rules of Engagement. In datzelfde jaar speelde hij een belangrijke rol in het eerste onderzoek dat KLM deed binnen de wereld van social; inmiddels moge het duidelijk zijn dat KLM een van ’s werelds most social brands is.

Kim van Velzen is een van de ‘most social’ business strategen en vanuit zijn eigen onderneming KIMspiration een social ambassadeur voor verschillende bedrijven in foodservice en horeca met als grootste hobby travel. Inspiratie, creatie en activatie staan centraal bij Kim net als trends, connectivity, innovatie en social business. Kim heeft o.a. gewerkt als senior manager bij Seats2Meet en Meeting Plaza en werkt vanuit een sterke behoefte om organisaties (sociaal) gastvrijer en daarmee succesvol te laten zijn.

Locatie

Online Hospitality! wordt gehouden in Leerhotel Het Klooster. Deze bijzondere locatie bevindt zich aan de Daam Fockemalaan 10 te Amersfoort. In dit gebouw zetelen de Hotelschool en de School voor Toerisme en Recreatie van MBO Amersfoort.

Meer informatie en aanmelding

Online Hospitality! is bedoeld voor iedereen die geïnteresseerd is in online marketing en/of de gastvrijheidsbranche. Deelname is gratis, aanmelding verplicht. Voor meer informatie over het programma en aanmelding klik hier. Of volg de ontwikkelingen op Twitter via de hashtag #OM033.

Gerelateerde Berichten

  • Lessen online marketing KLM #OM033

    Online reputatie management en social vs. commerce in de online marketing KLM. Jochem van Drimmelen…

  • Lessen online marketing voor de gastvrijheidssector: destinaties, luchtvaart en hospitality #OM033

    Op woensdagavond 23 april vond in Amersfoort #OM033 plaats, het online marketing event voor hospitality. On…

  • Lessen online marketing voor de gastvrijheidssector: hospitality #OM033

    Op woensdagavond 23 april vond in Amersfoort #OM033 plaats, het online marketing event voor hospitality. On stage…

Categorie: Destinatiemarketing, Mobiel, Online PR en branding, Social media, Travel Events Tags: #OM033, Amersfoort, Online Hospitality!, Online Marketing

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Lees Interacties

Trackbacks

  1. Online Hospitality! Online marketing event voor gastvrijheidssector OM033TravelNext #tsNews! | TodoStartups - Emprendedores, Startups y Negocios en Internet. schreef:
    2 april 2014 om 14:14

    […] Si te interesa esta #tsNews!, sigue leyendo … […]

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

travel destinatiemarketing hotels Facebook Social Media reizen TripAdvisor Google Expedia Airbnb KLM NHTV reviews TUI instagram technologie Vakantiebeurs Booking.com onderzoek mobiel

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 · TravelNext