TravelNext, organiseert op 29 november het TravelNext Congres in Meeting Plaza Maarssen. Als je bent geweest, wordt 2013 gegarandeerd een succes! Waarom? Je weet dan namelijk hoe je net als Airbnb succesvol kunt worden, je weet precies welke trends er aan komen waar jouw organisatie op in kan springen en ook nog eens hoe je mensen kunt verbinden aan je merk en daarover kunt laten praten. Kortom, als je in 2013 flinke (online) stappen wil maken, moet je gewoon komen.

Ontdek Airbnb’s geheim voor succes

We willen allemaal wel net zo succesvol zijn als Airbnb. Want welk bedrijf in de gastvrijheidssector wil niet 10 miljoen boekingen in ruim drie jaar tijd op zijn naam hebben staan? Ole Ruch vertelt wat het geheim is van Airbnb. Zodat wij hun succes kunnen kopiëren.

Trendwatching Travel

Veelvuldig vervloekt en even zo vaak geprezen: Google. Ondoorgrondelijke zoekalgoritmes maar ook een enorme berg met waardevolle data; kansen voor de reisindustrie. James van Thiel van het Google Travel team laat zien welke trends eraan komen en op welke we in 2013 onze kaarten moeten zetten.

Leer beïnvloeders te beïnvloeden

Een eeuwenoude marketingtruc: maak dat mensen over je praten. Een heel krachtig instrument voor destinatiemarketing, want wie praat niet graag over zijn eigen destinatie, vakantie of reis? William Bakker laat ons zien dat de reisindustrie hierin nog veel kan leren. En maakt dat wij aan het eind van zijn verhaal denken: waarom doe ik dit niet al?!

De hele middag leren van de besten

Tijdens het middagprogramma kun je de ideeën uit de ochtend gaan vertalen naar de praktijk. Vraag aan de experts ‘hoe’: zij zitten er voor jou. Laat ze meedenken over die briljante campagne, leer de kneepjes van mobiele marketing of span ze voor je social karretje. Nog niet aan ‘doen’ toe? Leun dan  even achterover voor nog meer inspiratie tijdens de inspiratiesessies.

Bekijk hier het hele programma van het TravelNext Congres.

Waar wacht je op? Meld je aan.