• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Presentatie: Speld in de hooiberg

1 februari 2008 door Martin van Kranenburg

Voor het zoekmachine marketing seminar “speld in de hooiberg” mocht ik een presentatie houden over zoekmachine marketing en de reisbranche.

Zoekmachine marketing gaat niet over het zoeken naar een speld in de hooiberg. De kennis ligt namelijk op straat. Er zijn al zoveel goede “checklists”, websites en weblogs die je alle kennis geven die je nodig hebt om goed vindbaar te zijn op internet (zie de links in de presentatie). Het is een kwestie van investeren in tijd. Kennis toepassen. Doen en vooral meten, weten en verbeteren.

Neem even de tijd. Ga er even rustig voor zitten. Bakje koffie?……. Wil je een keer samen sparren over de (on)mogelijkheden van zoekmachine marketing? Neem dan gerust contact met mij op. Maar nu eerst de presentatie >>  


Gerelateerde Berichten

  • Uitslag De Speld zoekmachine award

    Landal Greenparks winnaar De Speld Landal Greenparks heeft de Speld Zoekmachine award 2010 binnen gesleept…

  • Persbericht De Speld winnaar 2010

    Landal Green Parks en Jeroen.com winnen Speld Award 2010 Tijdens de tweede Nederlandse editie van…

  • Uitslag De Speld zoekmachine award

    Landal Greenparks winnaar De Speld Landal Greenparks heeft de Speld Zoekmachine award 2010 binnen gesleept…

Categorie: Opleiding en ontwikkeling, Specials Tags: speld in de hooiberg, zoekmachine marketing en de reisbranche

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Lees Interacties

Reacties

  1. Martin van Kranenburg zegt

    6 februari 2008 om 14:50

    Voor een compleet verslag zie
    http://www.frankwatching.com/archive/2008/02/03/checklist-content-beter-zoekmachineresultaat/

Trackbacks

  1. Hoe schrijf je goede webteksten? « Weblog I Reismanagers schreef:
    20 februari 2008 om 19:02

    […] uw bezoekers en zoekmachines. U zult ook uw structuur en code hierop aan moeten passen, zie hiervoor het verslag van “speld in de hooiberg”. […]

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

instagram travel Social Media Expedia Airbnb Facebook mobiel TripAdvisor reviews reizen Google NHTV Vakantiebeurs KLM destinatiemarketing technologie hotels Booking.com onderzoek TUI

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 TravelNext