• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Programma Nationaal Zakenreis- en Luchtvaartsymposium 2008

29 mei 2008 door Martin van Kranenburg

Mileuverantwoord reizen is hot. Hoe groen reist u? Welke bedrijven gaan scoren en welke bedrijven zetten zichzelf buitenspel? Woensdag 11 juni 2008 organiseert de NHTV het Zakenreis en Luchtvaartsymposium: hoe groen is uw reis!

Programma Nationaal Zakenreis- en Luchtvaartsymposium 2008
09.30 – 10.00 Ontvangst
10.00 – 10.15 Opening, Wicher Meijer, directeur Academie voor toerisme, NHTV
10.15 – 10.45 Frank Oostdam, directeur ANVR
11.00 – 11.30 Anne Cor Groeneveld, voorzitter Dutch Aviation Group

Wat doet de vliegtuigindustrie?
11.30 – 11.50 Zuinige vliegtuigen. Ronald van Gent, project manager Clean Era, TU Delft
11.50 – 12.10 Anti-geluid-geluid. Gert-Jan Meijer, senior adviseur TNO Built Environment and Geo Sciences
12.15 – 13.00 Lunch

13.00 – 13.30 Wetgeving vanuit Nederlandse overheid
Liesbeth Spies, vice-voorzitter CDA-fractie Tweede Kamer

Wat doet het bedrijfsleven?
13.30 – 13.50 Bram Gräber, senior Vice-President, Area Manager KLM Benelux
13.50 – 14.10 Ron Heeren, hoofd Sales NS Hispeed
14.10 – 15.30 Paneldiscussie o.l.v. Peter Beulink:

Anne Cor Groeneveld, voorzitter Dutch Aviation Group
Bram Graeber, senior Vice-President, Area Manager KLM Benelux
Ron Heeren, hoofd Sales NS Hispeed
Paul Peeters, lector Sustainable Tourism and Transport aan NHTV

15.30 – 15.45 Afsluiting, Herman Mensink, lector Business Travel Management aan NHTV
15.45 – 17.00 Borrel

Lees hier meer over hoe je in te schrijven De kosten bedragen 65,- euro per persoon. Op de site staan overigens enkele stellingen over het groene reizen. Ook als je niet gaat kan je op de site je mening achterlaten over dit onderwerp.

Gerelateerde Berichten

  • Travel 2011.be programma is bekend

    Na de succesvolle eerste editie vorig jaar kon een vervolg niet uitblijven... Travel 2011 heeft,…

  • Gastcollege NHTV 17 I 09 I 2008

    Net als vorig jaar mocht ik ook dit jaar een gastcollege verzorgen over online marketing…

  • Emerce Travel Insight

    Bij Emerce Insight word je in een dag bijgepraat over alle innovaties op het gebied…

Categorie: Travel Events

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

destinatiemarketing Airbnb TUI technologie NHTV instagram travel reviews Booking.com hotels mobiel TripAdvisor reizen Expedia KLM Google onderzoek Social Media Vakantiebeurs Facebook

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring