RED Online Marketing is met het platform Comeback Marketing ​genomineerd voor de Microsoft Advertising Partner Awards​ in de categorie: Community Response Awards. Met de Microsoft Advertising Awards worden de partners van Microsoft door heel Europa beloond voor het werk dat zij hebben verricht in het afgelopen jaar. RED Online Marketing werkt uitsluitend voor klanten in de reis- en recreatie branche.

De Community Response Award is een nieuwe categorie binnen de Microsoft Advertising Partner Awards die erkenning biedt aan partnerorganisaties (of iemand binnen die partnerorganisatie) die innovatieve ondersteuning of diensten aan de industrie hebben verleend tijdens de COVID-19 pandemie. De Microsoft Advertising Partner Awards vinden jaarlijks plaats en zijn een beloning voor de beste online marketing bureaus van Europa. Op 25 februari 2021 om 16:00 uur GMT / 17:00 uur CET worden de winnaars bekendgemaakt tijdens de virtuele Partner Awards.

Comeback Marketing
Het afgelopen jaar heeft RED Online Marketing het platform ​ComebackMarketing.nl​ gelanceerd, met als doel om bedrijven in de reis- en recreatiebranche te helpen sterker uit de corona crisis te laten komen. “Via blogs, kennissessies en digitale ronde tafels wordt kennis gedeeld. Zowel door onderlinge kennisdeling te bevorderen in digitale ronde tafels en (partner) blogs, als wel door marketing en branche kennis te delen vanuit RED Online Marketing. Dank ook voor de partners die de content mede mogelijk hebben gemaakt: Google, Facebook, Microsoft, Blogs4Travel, ADchieve, Tony’s Chocolonely, Adcalls, Ingmar Bruinsma, Wendy Oude Velthuis en in het speciaal Martin van Kranenburg”, laat RED Online Marketing weten.

Facts & figures 2020:
● 40 verschillende webinars en kennissessies
● Meer dan 2.550 deelnemers van webinars en kennissessies
● 12 digitale ronde tafel sessies
● 214 artikelen met online marketing tips en inspiratie

We spraken in april 2020 met Roy Platje (eigenaar van RED Online Marketing) over het platform. Dat interview is hier terug te lezen.