• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Reiswerk Talent 2014: een online pitch die je laat winnen #RSC14

30 mei 2014 door Redactie TravelNext

Het Reiswerk Studenten Congres vond plaats van 26 tot 30 mei in Bulgarije. Met 43 excellente studenten ging TravelNext mee in het traject van een 4 dagen durende management game: vanuit een ondernemersmodel naar visie en strategie tot een uiteindelijk concept. Het congres dient meerdere doelen maar 1 doel is het vinden van het juiste talent in de reisbranche. Die hebben we gevonden: Dina Schrijver.

De pitch van het Reiswerk Talent 2014

Dina is een professional, studeert aan hogeschool InHolland en zou het liefst aan de slag gaan in de zakelijke reiswereld. BCD Travel en KLM behoren tot de bedrijven waar zij graag aan de slag zou willen. Het liefst als productmanager maar ook met een zekere focus op e-business en online. Iets waar wij wel blij van worden.

Haar online pitch was bijzonder, veelzeggend en vooral puur. De kennis klinkt door tot in elk woord van haar verhaal, haar persoonlijkheid wordt visueel zichtbaar. Wanneer we de pitch analyseren naar aanleiding van de masterclass Media Awareness die gegeven werd op het Reiswerk Studenten Congres,  is dat succes eenvoudig te verklaren. Alles klopt!

Be Curious is het productiebedrijf dat samen met Reiswerk het managementgame voor het congres heeft bedacht. Sebastiaan Labrie en Luc Nijs zijn de organisatie achter Be Curious en hebben een prachtige lijst met travel projecten op hun naam staan. Voor het Reiswerk Studenten Congres 2014 bedachten zij een game in de vorm van het Canvas Business Model met een speciaal blok social media afkomstig van Herman Lier (lecturer marketing, NHTV).

Het programma werd afgewisseld met keynotes, masterclasses en een college tour om de studenten van de juiste input voor hun game te kunnen voorzien. Via het gloednieuwe online Reiswerk Magazine (de congreseditie) kun je video’s van keynotes als Atilay Uslu (Corendon) en Peter Boneschansker (Pyton) terugzien.

Dina mag de titel Reiswerk Talent een jaar dragen en wint daarmee tevens een ticket voor het ANVR Congres in Cyprus.

Dina zal tevens een pitch geven tijdens de TravelNext business borrel op 20 juni als serious talent voor de reisbranche.

Gerelateerde Berichten

  • 12 travelconsults en 30% meer studenten tijdens Reiswerk Studenten Congres 2015

    Reiswerk organiseert van 22 t/m 27 maart voor de vierde keer het Reiswerk Studentencongres voor de beste…

  • The New Business Model Canvas op het Reiswerk Studenten Congres #RSC14

    Waarom zou je als bedrijf het New Business Model Canvas gaan gebruiken? Een eenvoudig antwoord;…

  • Reiswerk Studenten Challenge 2017: op zoek naar talent binnen HTRO en nieuwe expertises

    Reiswerk organiseert voor de zesde keer de Reiswerk Studenten Challenge voor derde of vierdejaars HBO-studenten…

Categorie: Reiswerk Studentenchallenge, Travel Events Tags: BCD Travel, Dina Schrijver, KLM, NHTV, Reiswerk, RSC14

Over Redactie TravelNext

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

NHTV reviews Google Social Media reizen Booking.com onderzoek KLM TUI destinatiemarketing travel TripAdvisor hotels Expedia Airbnb instagram technologie Facebook mobiel Vakantiebeurs

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring