Het Reiswerk Studenten Congres vond plaats van 26 tot 30 mei in Bulgarije. Met 43 excellente studenten ging TravelNext mee in het traject van een 4 dagen durende management game: vanuit een ondernemersmodel naar visie en strategie tot een uiteindelijk concept. Het congres dient meerdere doelen maar 1 doel is het vinden van het juiste talent in de reisbranche. Die hebben we gevonden: Dina Schrijver.

De pitch van het Reiswerk Talent 2014

Dina is een professional, studeert aan hogeschool InHolland en zou het liefst aan de slag gaan in de zakelijke reiswereld. BCD Travel en KLM behoren tot de bedrijven waar zij graag aan de slag zou willen. Het liefst als productmanager maar ook met een zekere focus op e-business en online. Iets waar wij wel blij van worden.

Haar online pitch was bijzonder, veelzeggend en vooral puur. De kennis klinkt door tot in elk woord van haar verhaal, haar persoonlijkheid wordt visueel zichtbaar. Wanneer we de pitch analyseren naar aanleiding van de masterclass Media Awareness die gegeven werd op het Reiswerk Studenten Congres,  is dat succes eenvoudig te verklaren. Alles klopt!

Be Curious is het productiebedrijf dat samen met Reiswerk het managementgame voor het congres heeft bedacht. Sebastiaan Labrie en Luc Nijs zijn de organisatie achter Be Curious en hebben een prachtige lijst met travel projecten op hun naam staan. Voor het Reiswerk Studenten Congres 2014 bedachten zij een game in de vorm van het Canvas Business Model met een speciaal blok social media afkomstig van Herman Lier (lecturer marketing, NHTV).

Het programma werd afgewisseld met keynotes, masterclasses en een college tour om de studenten van de juiste input voor hun game te kunnen voorzien. Via het gloednieuwe online Reiswerk Magazine (de congreseditie) kun je video’s van keynotes als Atilay Uslu (Corendon) en Peter Boneschansker (Pyton) terugzien.

Dina mag de titel Reiswerk Talent een jaar dragen en wint daarmee tevens een ticket voor het ANVR Congres in Cyprus.

Dina zal tevens een pitch geven tijdens de TravelNext business borrel op 20 juni als serious talent voor de reisbranche.