• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Research Online, Purchase Offline met Thomas Cook (Travel2010)

23 november 2010 door Roy Platje

Peter van den Steen ging in op het ROPO model, Research Online, Purchase Offline. Met de verbetering van online informatie is er nog een grote groep die online met de oriëntatie start, maar nog huiverig is om online te boeken. Op dit moment gebruikt 40% van de boekers in België het ROPO model, dat zal de komende jaren wel verder afnemen naar 20%. Deze verschuiven naar het volledig online oriënteren en online boeken.

Voor Thomas Cook is dit dus een enorme uitdaging om de klanten vast te gaan houden en van het offline kanaal te converteren naar online.

Trend voor de komende jaren volgend Peter:

  • Splinternet, meer locale netwerken binnen het grote geheel
  • Mobile – Social – Local
  • Share is the new search
  • Attribution model

Gerelateerde Berichten

  • Thomas Cook zet vol in op online kanaal

    Op de laatste Thuiswinkel Update gaf Bas Hof, e-commerce manager van Thomas Cook, een presentatie…

  • TravelXL biedt online en offline de laagste prijsgarantie

    Reisbureauketen TravelXL biedt het complete aanbod van de grootste reisorganisaties voortaan aan op zijn website.…

  • Thomas Cook bundelt krachten met Expedia

    Thomas Cook klanten krijgen straks, in vergelijking met de huidige situatie, toegang tot 60.000 extra…

Categorie: Trends Tags: Peter van den Steen, Thomas Cook, Travel2010.be

Over Roy Platje

Sinds vele jaren is Roy actief in de online wereld. Bij bedrijven als Terberg Leasing en Bol.com als operationeel verantwoordelijke. En later bij Peter Langhout Reizen en Europeesche Verzekeringen in E-business Management functies.
Sinds 2008 houdt Roy zich full time bezig met RED Online Marketing, een marketing bureau bureau wat zich volledig focust op de reisbranche. Strategie, Email en Google AdWords campagnes vormen de kernactiviteit. Roy was tevens eigenaar van BoekVandaag.nl welke in 2013 verkocht is aan Travelbird.
Zie ook mijn Google+ profiel.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Booking.com onderzoek reizen mobiel TripAdvisor TUI destinatiemarketing travel KLM instagram Vakantiebeurs technologie Airbnb Social Media reviews hotels NHTV Expedia Google Facebook

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 · TravelNext