• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Samenwerken, zakelijk en prive (Travel2010)

23 november 2010 door Roy Platje

De dagvoorzitter van Travel2010.be William Visterin nam ons mee door de online wereld. William is hoofdredacteur van Smart Business Strategies, vegelijkbaar met de Nederlandse Emerce.

Aan de hand van de beoordelingen van het Antwerpse hotel Atlanta (het slechtst beoordeelde hotel van Antwerpen) nam hij de toehoorders mee door het user generated 2.0 wereld. De impact van de reviews is veelal belangrijkers dan het aantal sterren (onderzoek universiteit van Berlijn).

De afgelopen jaren is het samenwerken belangrijker geworden, het aantal mensen wat echt alleen werkt is enorm afgenomen. Maar ook prive wordt meer samengewerkt door het gebruik van sociale media. En dat plaats onafhankelijk door de stijging van het gebruik van mobiele devices. In 2010 gebruik 45% van de Vlamingen actief de smartphone. Deze gebruikers verlangen een 24/7 beschikbaarheid, een snelle laadtijd van de site (Google mikt op 0,5 seconden), een snelle reactie op email vragen maar nog liever live chat.

Een uptime van 99,9% is een must. Visterin meet op dit moment de uptime van Travel websites in Vlaanderen. Op dit moment staan Landal en Neckermann op de eerste plaats met een beschikbaarheid van 100%.

Gerelateerde Berichten

  • Travel trends in België (Travel2010)

    Rik De Keyser van onderzoeksbureau WES gaat op Travel2010.be dieper in op het beslissingsproces van…

  • Social media 2.0: hebben verticals de toekomst? (Travel2010)

    Stephan Bosman van Zoover sluit het Travel2010.be evenement af met een presentatie over de social…

  • Klant is niet koning, maar dictator! (Travel2010)

    De middag bij Travel2010.be starte met de presentatie door Karl Gilis van AGConsult. Hij ging…

Categorie: Trends Tags: Travel2010.be

Over Roy Platje

Sinds vele jaren is Roy actief in de online wereld. Bij bedrijven als Terberg Leasing en Bol.com als operationeel verantwoordelijke. En later bij Peter Langhout Reizen en Europeesche Verzekeringen in E-business Management functies.
Sinds 2008 houdt Roy zich full time bezig met RED Online Marketing, een marketing bureau bureau wat zich volledig focust op de reisbranche. Strategie, Email en Google AdWords campagnes vormen de kernactiviteit. Roy was tevens eigenaar van BoekVandaag.nl welke in 2013 verkocht is aan Travelbird.
Zie ook mijn Google+ profiel.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

onderzoek Facebook reizen mobiel NHTV TripAdvisor hotels technologie TUI destinatiemarketing Expedia reviews Social Media Vakantiebeurs travel instagram KLM Google Booking.com Airbnb

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring