vilLaDifferenza biedt u dit exclusieve Retail Seminar. Het karakter is praktijkgericht, vandaag leren en morgen toepassen. Het klantcontact staat centraal: zelf gaat u het ervaren en beleven als klant. Uw zintuigen worden geprikkeld tot koop: van proeven, ruiken, voelen, horen en zien naar hoe u ZELF gaat retailen met uw klanten. De klant wordt in uw winkels verleid tot koop en u haalt het maximale resultaat. Uw 6eRetailzintuig is een feit.

In uw agenda: Retail 2008
Seminar: 6e Retailzintuig Klantbeleving vanuit hospitality

Uw programma: dag als Retailer: 08.00 uur – 18.30 uur
– Wakker worden als Retailer in de stad – ontbijt
– Klantbeleving & ervaring: zintuigen worden geprikkeld
– Lunch
– Het 6eRetailzintuig: concrete aanpak
– Retailen met a flavour of hospitality
– Afsluiting met een drankje

Voor wie? Professionals in de Retail op Middle Management niveau heten wij van harte welkom.

Vanuit de praktijk en rijk aan ervaringen op vakgebieden van hospitality en retail en in rollen van manager en business development binnen Operations, Marketing & Communicatie en Human Resources zijn uw seminarleiders Marion Berendsen en Marja Groen.

Meer weten? Ga dan nu naar: www.villadifferenza.biz