TravelNext heeft geholpen met een deel van het programma van de Social Media Tracks op de Vakantiebeurs. Natuurlijk moet er nadien een plek zijn om alles wat er tijdens dit deel van de Vakantiebeurs is besproken nog eens rustig na te lezen. Look no further, je vindt hier de presentaties van Menno Braakman (M2Media), Arne Keuning (Upstream), Isabel Mosk (Think!) en Keith Jenkins (Velvet Escape).

Menno Braakman

Menno is digital director bij M2Media. Zijn passie is om bedrijven te koppelen aan hun klanten door middel van een gedegen strategie waarbij bereik, relatie, awareness en engagement elkaar complementeren.

Menno heeft tijdens de Social Media Tracks een presentatie gegeven over Facebook, de strategie die daar achter hoort te liggen en de ROI die facebook advertisement met zich mee brengt:

Arne Keuning

Arne is projectmanager internet en werkt als zelfstandig ondernemer aan opdrachten voor klanten, waaronder TUI Nederland. Samen met Upstream schreef hij de Social Media Strategie en richt hij nu webcare in voor merken als Arke, ArkeFly, KRAS en Sunplugged.

Zijn presentatie op Social Media Tracks ging overwebcare. En hoe monitoringtools ingericht om goed te kunnen luisteren, beslisschema’s gemaakt voor verwijzing en medewerkers getraind om de dialoog aan te kunnen gaan. Het eerder geplaatste artikel op TravelNext: Hoe gebruiken touroperators sociale media in de ‘boekmaand’? is geschreven voor deze presentatie.

Isabel Mosk

Isabel is strateeg en directeur van Think! Social Media Amsterdam. Zij heeft 3,5 jaar gewerkt bij het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen en was o.a. verantwoordelijk voor het Innovatielab. Met dit initiatief droeg zij bij aan een vergroting van de kennis over nieuwe media in de reissector (en het ontstaan van ons mooie platform).

Isabel wordt gezien als een vooruitstrevende denker in online marketing binnen de reisindustrie en deelde op Social Media Tracks de kijk van Think! Social Media op destinatiemarketing in onze nieuwe wereld.

Keith Jenkins

Keith is met zijn blog Velvet Escape een erg succesvolle travel blogger. Reizen is zijn grootste passie en daarom heeft hij in 2008 zijn baan bij de bank vaarwel gezegd om te gaan reizen.

Hij heeft naast zijn blog Iambassador opgezet om destinaties te helpen om de waarde van travel bloggers in te zien en samen met deze partijen succesvolle campagnes op te zetten.