• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Social Media Tracks op de Vakantiebeurs, de wrap-up

16 januari 2014 door Annelies Hulshof

TravelNext heeft geholpen met een deel van het programma van de Social Media Tracks op de Vakantiebeurs. Natuurlijk moet er nadien een plek zijn om alles wat er tijdens dit deel van de Vakantiebeurs is besproken nog eens rustig na te lezen. Look no further, je vindt hier de presentaties van Menno Braakman (M2Media), Arne Keuning (Upstream), Isabel Mosk (Think!) en Keith Jenkins (Velvet Escape).

Menno Braakman

Menno is digital director bij M2Media. Zijn passie is om bedrijven te koppelen aan hun klanten door middel van een gedegen strategie waarbij bereik, relatie, awareness en engagement elkaar complementeren.

Menno heeft tijdens de Social Media Tracks een presentatie gegeven over Facebook, de strategie die daar achter hoort te liggen en de ROI die facebook advertisement met zich mee brengt:

Arne Keuning

Arne is projectmanager internet en werkt als zelfstandig ondernemer aan opdrachten voor klanten, waaronder TUI Nederland. Samen met Upstream schreef hij de Social Media Strategie en richt hij nu webcare in voor merken als Arke, ArkeFly, KRAS en Sunplugged.

Zijn presentatie op Social Media Tracks ging overwebcare. En hoe monitoringtools ingericht om goed te kunnen luisteren, beslisschema’s gemaakt voor verwijzing en medewerkers getraind om de dialoog aan te kunnen gaan. Het eerder geplaatste artikel op TravelNext: Hoe gebruiken touroperators sociale media in de ‘boekmaand’? is geschreven voor deze presentatie.

Isabel Mosk

Isabel is strateeg en directeur van Think! Social Media Amsterdam. Zij heeft 3,5 jaar gewerkt bij het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen en was o.a. verantwoordelijk voor het Innovatielab. Met dit initiatief droeg zij bij aan een vergroting van de kennis over nieuwe media in de reissector (en het ontstaan van ons mooie platform).

Isabel wordt gezien als een vooruitstrevende denker in online marketing binnen de reisindustrie en deelde op Social Media Tracks de kijk van Think! Social Media op destinatiemarketing in onze nieuwe wereld.

Keith Jenkins

Keith is met zijn blog Velvet Escape een erg succesvolle travel blogger. Reizen is zijn grootste passie en daarom heeft hij in 2008 zijn baan bij de bank vaarwel gezegd om te gaan reizen.

Hij heeft naast zijn blog Iambassador opgezet om destinaties te helpen om de waarde van travel bloggers in te zien en samen met deze partijen succesvolle campagnes op te zetten.

Gerelateerde Berichten

  • De ultieme social media strategie in travel

    Australië was in 2012 volgens Tourism Australia de meest besproken globale bestemming op Facebook, Google+…

  • social travel
    Social Travel vs Normal Travel [Infographic]

    Social travel is 'here to stay'. Steeds meer reizigers zijn mobieler en gaan meer om…

  • Vechtdal lanceert online campagne om naamsbekendheid te vergroten

    Het Vechtdal positioneert zich als kinderparadijs en geeft een vakantie weg voor 12 personen via…

Categorie: Destinatiemarketing, Online advertising, Online PR en branding, Social media Tags: destinatiemarketing, m2media, social media tracks, sociale media, think, travel bloggen, upstream, Vakantiebeurs, velvet escape

Over Annelies Hulshof

Annelies heeft aan de wieg gestaan van TravelNext, en was de eerste communitymanager van dit kennisplatform. Na haar studie Communicatie met specialisatie 'nieuwe media' kwam in TravelNext haar passie voor online marketing en reizen samen! Annelies is zelf ook fervent reiziger en schrijft nu vanuit het Belgische Gent.

Lees Interacties

Trackbacks

  1. Vakantiebeurs dag 2: van bijpraten naar bijleren | Stralend schrijven schreef:
    18 januari 2014 om 14:12

    […] Als je meer wilt weten over de inhoud van Social Media Tracks, vind je hier alle presentaties bij TravelNext. […]

  2. Travel Bloggers Clinic: Travel bloggen is serious business! - TravelNext schreef:
    15 april 2014 om 09:56

    […] Teruglezen wat tijdens de Vakantiebeurs gezegd is over de inzet van bloggers, klik hier […]

  3. Een kijkje in de 'reisplannen van': Isabel Mosk, TravelNext auteur - TravelNext schreef:
    15 december 2014 om 07:31

    […] één van de sprekers tijdens Social Media Week Rotterdam en heeft ze vorig jaar een deel van de Vakantiebeurs 2013 ingevuld met haar presentatie. Isabel benadrukt altijd hoe ambassadeurs je merk kunnen bouwen door […]

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

destinatiemarketing Booking.com reviews TUI instagram hotels KLM Vakantiebeurs Social Media onderzoek Facebook reizen TripAdvisor Expedia Airbnb technologie Google travel mobiel NHTV

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 · TravelNext