• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Sprekers Trendsfactory 2012 bekend

8 december 2011 door Martin van Kranenburg

Op 26 januari 2012 vindt de vierde editie van Trendsfactory plaats in het Theater de Parade in Den Bosch. Tijdens het evenement vertellen inspirerende sprekers over de online trends van 2012. Organisator Lectric heeft de sprekers bekend gemaakt.

Key note speaker Guy R. Powell

De keynote speaker tijdens Trendsfactory is marketing guru Guy R. Powell. Hij adviseert, traint en spreekt met topbedrijven over de hele wereld om strategische en tactische marketing kansen te ontrafelen en inkomsten en rendement te vergroten tegen zo min mogelijk kosten. Guy R. Powell zal ingaan op een actuele kwestie; wat levert social media nu op? Tijdens zijn lezing over de ROI of social media vertelt hij hoe u resultaten kunt aantonen en verbeteren.

Programma Trendsfactory

Waar Guy R. Powell spreekt over Return on Investment, spreekt Jim Stolze (TEDx) over Return on Attention tijdens zijn lezing over de aandachtseconomie. Daarnaast zal bijzonder hoogleraar eMarketing & DistanceSelling Cor Molenaar (Erasmus Universiteit) ingaan op businessmodellen van de toekomst. Verder zal Martin de Munnik (Neurensics) nieuwe neuropsychologische inzichten in het consumentisme delen en zal Martijn Scholtens (Google) meer vertellen over trends in Google advertising. Maar dit is nog niet alles! Bekijk het complete programma op http://www.trendsfactory.nl/programma

Gerelateerde Berichten

  • Travel 2011.be programma is bekend

    Na de succesvolle eerste editie vorig jaar kon een vervolg niet uitblijven... Travel 2011 heeft,…

  • Wrap up van Trendsfactory 2012

    Na een heerlijk maandje vakantie was het voor mij tijd voor de 1e inspiratiedag van…

  • ANVR Congres 2012 | Focus op interactie

    Het centrale onderwerp dit jaar op het ANVR Congres is interactie. Interactie met de klant…

Categorie: Travel Events Tags: Guy R. Powell, Trendsfactory 2012

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Google Airbnb onderzoek Booking.com Expedia Vakantiebeurs travel mobiel TripAdvisor destinatiemarketing NHTV technologie Social Media hotels instagram reviews reizen Facebook TUI KLM

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring