Landal Greenparks winnaar De Speld
Landal Greenparks heeft de Speld Zoekmachine award 2010 binnen gesleept met een interessante case in samenwerking met Jeroen.com. Op de SES mochten alle kandidaten hun case presenteren en heeft de jury een keuze gemaakt uit alle inzendingen.
Doel De Speld Zoekmachine award
De Speld is een aanmoedigingsprijs voor bedrijven die zoekmachine marketing op hun agenda hebben staan en daar actief mee bezig zijn. Bedrijven krijgen de kans om zelf cases in te sturen, waarin verteld kan worden wat ze aan zoekmachine marketing doen en wat het ze heeft opgeleverd. Landal Greenparks had de sterkste case en een goede presentatie, gebruik makend van een filmpje, wat ook daadwerkelijk als middel wordt ingezet in de zoekmachine marketing strategie.
Kandidaten en jury
Naast Landal Greenparks waren Agis in samenwerking met Internet Effect en HolidayCars in samenwerking met Traffic4U genomineerd. De jury bestond uit Bas van den Beld van StateofSearch, Mike Grehan, Nils Rooijmans van Aggregate, Ton Wesseling van Online Dialogue en Xaviera Ringeling, e-commerce specialist bij de SNS Bank. Bedrijven kunnen vanaf nu hun case weer in sturen.
4 reacties
Hi Sabine, prima verslagen zeg van de SES Amsterdam.
Oh ja en Landal, alweer gefeliciteerd, jullie komen om in de prijzen de laatste tijd. Nu afwachten wat er de 25ste gaat gebeuren tijdens de uitreiking van de thuiswinkel awards.
Hallo Martin,
Thanks. Het was een lang en intensief traject die medio 2009 zijn vruchten begon af te werpen. SEO traffic door het dak en als slagroom op het toetje nog een ‘speld’. Wat willen we nog meer. Een lustrum op de thuiswinkelaward zou inderdaad nog wel leuk zijn. We wachten in spanning af.