VakantieVeilingen.nl biedt haar circa 175.000 Facebook fans de mogelijkheid om via het grootste social media netwerk in Nederland te bieden op kaarten voor ‘Toppers in Concert 2012, The Love Boat Edition’.

Alle VakantieVeilingen.nl Facebook fans krijgen vandaag de mogelijkheid als eerste via de VakantieVeilingen.nl Facebook pagina te bieden op 2e-ringskaarten voor het Toppers concert op Hemelvaartsdag, donderdag 17 mei in de Amsterdam Arena. Iedereen die nog geen fan van VakantieVeilingen.nl is, kan aan de veilingen deelnemen door fan te worden van de veilingsite via facebook.com/vakantieveilingen. Vanaf 19 januari worden de Toppers concertkaarten ook via VakantieVeilingen.nl geveild.Met deze nieuwe lancering is VakantieVeilingen.nl de eerste partij die op deze manier tickets veilt binnen Facebook. De site heeft hiermee de eerste stappen gezet om haar aanbod ook via social media onder de aandacht te brengen van de consument.
Social shopping

“Met de veiling app toont VakantieVeilingen zich een voorloper in Nederland op het gebied van Facebook commerce en sociaal shoppen. De app is zeer gebruiksvriendelijk en met de exclusieve veilingen beloont VakantieVeilingen haar Facebook fans ook echt. Tevens sluit deze manier van shoppen goed aan bij het productaanbod van VakantieVeilingen”, aldus Peter Minkjan van FacebookPro.nl.

Huub van Mierlo, Managing Director VakantieVeilingen.nl : “Als een van de grootste Nederlandse communities op Facebook vinden we het belangrijk om niet alleen Likes te verzamelen als een soort van voetbalplaatjes, maar om de dialoog aan te gaan en nog belangrijker iets terug te geven aan onze fans. Daarom brengen we niet alleen ons veilingensysteem naar Facebook, maar zorgen we er ook meteen voor dat je als fan van VakantieVeilingen.nl op Facebook over exclusief aanbod beschikt. In de volgende fase zal het exclusieve aanbod ook nog bepaald worden door onze fans op Facebook. Voor ons als bedrijf is dit een geweldige manier om de inzet van social media als verdienmodel te ontdekken en te delen met onze opdrachtgevers.”