• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

VakantieVeilingen.nl zet Facebook in voor veilingen

18 januari 2012 door Martin van Kranenburg

VakantieVeilingen.nl biedt haar circa 175.000 Facebook fans de mogelijkheid om via het grootste social media netwerk in Nederland te bieden op kaarten voor ‘Toppers in Concert 2012, The Love Boat Edition’.

Alle VakantieVeilingen.nl Facebook fans krijgen vandaag de mogelijkheid als eerste via de VakantieVeilingen.nl Facebook pagina te bieden op 2e-ringskaarten voor het Toppers concert op Hemelvaartsdag, donderdag 17 mei in de Amsterdam Arena. Iedereen die nog geen fan van VakantieVeilingen.nl is, kan aan de veilingen deelnemen door fan te worden van de veilingsite via facebook.com/vakantieveilingen. Vanaf 19 januari worden de Toppers concertkaarten ook via VakantieVeilingen.nl geveild.Met deze nieuwe lancering is VakantieVeilingen.nl de eerste partij die op deze manier tickets veilt binnen Facebook. De site heeft hiermee de eerste stappen gezet om haar aanbod ook via social media onder de aandacht te brengen van de consument.
Social shopping

“Met de veiling app toont VakantieVeilingen zich een voorloper in Nederland op het gebied van Facebook commerce en sociaal shoppen. De app is zeer gebruiksvriendelijk en met de exclusieve veilingen beloont VakantieVeilingen haar Facebook fans ook echt. Tevens sluit deze manier van shoppen goed aan bij het productaanbod van VakantieVeilingen”, aldus Peter Minkjan van FacebookPro.nl.

Huub van Mierlo, Managing Director VakantieVeilingen.nl : “Als een van de grootste Nederlandse communities op Facebook vinden we het belangrijk om niet alleen Likes te verzamelen als een soort van voetbalplaatjes, maar om de dialoog aan te gaan en nog belangrijker iets terug te geven aan onze fans. Daarom brengen we niet alleen ons veilingensysteem naar Facebook, maar zorgen we er ook meteen voor dat je als fan van VakantieVeilingen.nl op Facebook over exclusief aanbod beschikt. In de volgende fase zal het exclusieve aanbod ook nog bepaald worden door onze fans op Facebook. Voor ons als bedrijf is dit een geweldige manier om de inzet van social media als verdienmodel te ontdekken en te delen met onze opdrachtgevers.”

Gerelateerde Berichten

  • Social Media en Affiliate Marketing

    Vraag is niet of maar hoe we social media inzetten Alexander Willemsen beloofde ons meerwaarde…

  • Welk social media kanaal zet jij in voor welk doel? Advies van Sundio

    Iedereen weet het: social media kun je voor talloze redenen inzetten als organisatie. Een eerder…

  • Vakantieveilingen.nl over haar vier Facebook-bouwstenen

    VakantieVeilingen.nl is met ruim 6 miljoen bezoekers per maand dé marktleider op het gebied van…

Categorie: Facebook, Social media Tags: FacebookPro.nl, Huub van Mierlo, Peter Minkjan, Vakantieveilingen.nl

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Airbnb onderzoek instagram TripAdvisor destinatiemarketing mobiel reizen Booking.com TUI NHTV hotels KLM Social Media technologie Google travel Expedia reviews Vakantiebeurs Facebook

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring