• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Facebook

Zo blijf je in contact met je klanten in tijden van de corona-crisis

20 maart 2020 door Richard Otten

Het coronavirus raakt ons allemaal. Zeker de reisbranche wordt niet gespaard. Boekingen lopen terug, online bezoeken blijven uit. Goed in contact blijven met je klanten is essentieel. Maar hoe blijf je in tijden van crisis goed communiceren? Wat deel je wel en wat deel je niet? We geven je 7 tips om met een heldere…Lees meer

Categorie: Customer service, Facebook, Instagram, Social media, TravelNieuws, Trends, YouTube Tags: Communiceren, contact, coronavirus, crisis, klant, TeamAnimation

Op studiereis naar Dublin met RED online marketing en RMC Travel

3 oktober 2019 door Richard Otten

Op uitnodiging van RED online marketing en RMC Travel mocht Richard Otten namens Glamping.nl mee op studiereis naar Dublin om een bezoek te brengen aan drie grote techneuzen waar we in deze branche zoveel mee te maken hebben: Microsoft, Facebook en Google. We maken een korte balans op van deze studiereis. Roy Platje (eigenaar RED…Lees meer

Categorie: E-commerce, Facebook, Instagram, Online advertising, Technologie, Travel Events, TravelNieuws, Trends, YouTube, Zoekmachine marketing Tags: Facebook, Google, Microsoft, RED Online Marketing, RMC

Hoe word je (weer) dé expert in je vakgebied: 6 learnings

3 juni 2019 door Laurens Taekema

Door: Laurens Taekema (Parkvakanties) Hoe geef je jouw website een boost en zorg je dat jouw merk top of mind is bij jouw doelgroep? In de afgelopen twee jaar verviervoudigde Parkvakanties haar omzet én kreeg er tienduizenden fans bij op Facebook. In dit artikel deel ik zes tips op basis van onze ervaringen. Anno 2019…Lees meer

Categorie: E-commerce, Facebook, Instagram, Social media, TravelNieuws, Trends, YouTube Tags: expert, learnings, Parkvakanties, Social Media, website

Breda University Talents: Hoe co-creatie leidt tot loyaliteit van je klanten

3 januari 2019 door Breda University

Door Isabel Tukker ”Een van de krachtigste manieren om klanten te betrekken en unieke waarde te leveren” (KnowledgeBrief, 2018): dat is waar co-creatie voor staat. Hoewel het niet zo eenvoudig is als het klinkt, kan effectief gebruik maken van co-creatie zeer nuttig en lonend zijn voor je bedrijf. Met een voorbeeld van Expedia zullen de…Lees meer

Categorie: E-commerce, Facebook, Social media, Technologie, TravelNieuws, Trends, Usability & design Tags: Breda University, Co-creatie, Expedia, Facebook, Talents

KLM’s Augmented Reality handbagagecheck beschikbaar in Messenger

12 oktober 2018 door Dylan Cinjee

De service is nu breed beschikbaar voor iPhone-gebruikers (6s of hoger) in KLM’s Messenger. De AR-handbagagecheck gebruikt een transparante, virtuele KLM-koffer die over een echte koffer kan worden geplaatst. Zo is direct te zien of de bagage qua afmetingen past in de bagagebakken aan boord. Passagier kunnen zo in hun thuisomgeving gemakkelijk controleren of de…Lees meer

Categorie: Apps, Facebook, Mobiel, Social media, Technologie, TravelNieuws, Trends Tags: AR, augmented reality, bagage, KLM, Messenger

Generatie Z staat op het punt Millennials te overtreffen

30 augustus 2018 door Dylan Cinjee

In 2019 zal 32 procent van de wereldbevolking vallen onder Generatie Z en daarmee de Millennials overtreffen die 31,5 procent voor hun rekening nemen. Dat blijkt uit de gegevens van Bloomberg. Mensen die in 2001 geboren zijn, worden volgend jaar 18, wat betekent dat velen naar de hogescholen gaan, mogen stemmen en, afhankelijk van hun staatsburgerschap,…Lees meer

Categorie: E-commerce, Facebook, Instagram, Marketing, Online PR en branding, Social media, TravelNieuws, Trends, YouTube, Zoekmachine marketing Tags: generatie z, Google, instagram, millennials, travel, video

Facebook gaat reisadverteerders helpen met ’trip consideration’

8 maart 2018 door Dylan Cinjee

Bij het plannen van een vakantie weten reizigers vaak of ze willen relaxen op het strand of skiën van de piste. Maar vaak weten ze nog niet waar ze precies heen willen. Daarom introduceert Facebook ’trip consideration’. Met trip consideration helpt Facebook reisadverteerders mensen te bereiken die een intentie hebben getoond om te reizen, maar nog geen…Lees meer

Categorie: Facebook, Instagram, Marketing, Social media, Technologie, Trends Tags: destinatiemarketing, Facebook, instagram, mobiel, online, Social Media

Facebook Messenger op KLM.com volgende stap sociale mediastrategie

7 november 2017 door Arjen Lutgendorff

Facebook Messenger op KLM.com volgende stap sociale mediastrategie

KLM heeft in Japan, Zuid-Korea en Zuid-Afrika Facebook Messenger customer chat geïntroduceerd op KLM.com. Bezoekers van de website kunnen in het Japans, Koreaans en in het Engels vragen stellen aan een sociale media service agent van de luchtvaartmaatschappij.

Categorie: Facebook, Social media, Technologie, TravelNieuws

Welke Nederlandse reismerken scoren het best op social media?

9 oktober 2017 door Dylan Cinjee

Het zomerseizoen is ten einde dus het is tijd voor de tweede editie van de Social Travel Top 30. Buzzcapture heeft onderzocht welke Nederlandse reismerken in de periode juli tot en met september het beste presteerden op het gebied van online berichtgeving. Sinds de eerste editie is er uitgebreid naar zestig merken die worden gemonitord. Hoeveel…Lees meer

Categorie: Customer service, Facebook, Instagram, Social media, Technologie, Twitter

Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?

5 oktober 2017 door Gastblogger

De zomer is weer voorbij en veel Nederlanders hebben genoten van een vakantie in het buitenland. Favoriet vervoermiddel is het vliegtuig, het liefst zo goedkoop mogelijk. Budgetmaatschappijen zijn ongekend populair, maar zijn deze ook beter op het gebied van service? Uit de gegevens van de Brand Monitor van Buzzcapture blijkt dat passagiers niet altijd even tevreden…Lees meer

Categorie: Customer service, Facebook, Social media, Twitter

  • Ga naar pagina 1
  • Ga naar pagina 2
  • Ga naar pagina 3
  • Ga naar pagina 4
  • Ga naar Volgende pagina »

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Facebook Vakantiebeurs technologie instagram Airbnb TUI hotels NHTV TripAdvisor reizen mobiel Booking.com onderzoek Google KLM reviews destinatiemarketing Expedia travel Social Media

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 · TravelNext