Ga naar de inhoud
Whatsapp
Facebook
Instagram
Linkedin
Rss
Twitter
Youtube
Search
Close
Nieuws
Duurzaam
Duurzaamheid
Tech
Mobiel
Apps
Video
Virtual reality
Social
Facebook
Twitter
Instagram
Pinterest
Snapchat
YouTube
Reviews
Marketing
Affiliate marketing
Destinatiemarketing
E-mailmarketing
Online advertising
Online PR en branding
Zoekmachine marketing
E-commerce
Customer service
Sharing Economy
Usability & design
Webanalytics
Events
ANVR Congres
ANVR, is dit jaar 50 jaar geworden en weet als geen ander hoe belangrijk innoveren de komende jaren voor de branche gaat zijn. Het jaarlijkse ANVRCongres vond dit jaar plaats in Curaçao en het gekozen thema ‘hoger, sneller en sterker’ werd in alle presentaties verbonden aan succesvol ondernemen in travel. Op deze pagina vind je de inhoudelijke samenvattingen van de meest spraakmakende presentaties.
Travel Congress
Reiswerk Studentenchallenge
Emerce eTravel 2016
Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
ITB Berlijn
Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
Eye For Travel Amsterdam
TravelNext Congres
TravelNext Congres
Specials
International Year of Sustainability in Tourism (2017)
Trends
Startups
Interviews
Opleiding en ontwikkeling
Partners
RED Online Marketing
EURAM
Samenwerken?
Bloggers
Vacatures
Contact
Adverteren
Customer service
Richard Otten
20 maart 2020
Zo blijf je in contact met je klanten in tijden van de corona-crisis
E-commerce
Richard Otten
3 oktober 2019
Op studiereis naar Dublin met RED online marketing en RMC Travel
E-commerce
Laurens Taekema
3 juni 2019
Hoe word je (weer) dé expert in je vakgebied: 6 learnings
E-commerce
Breda University
3 januari 2019
Breda University Talents: Hoe co-creatie leidt tot loyaliteit van je klanten
Apps
Dylan Cinjee
12 oktober 2018
KLM’s Augmented Reality handbagagecheck beschikbaar in Messenger
E-commerce
Dylan Cinjee
30 augustus 2018
Generatie Z staat op het punt Millennials te overtreffen
Facebook
Dylan Cinjee
8 maart 2018
Facebook gaat reisadverteerders helpen met ’trip consideration’
Facebook
Arjen Lutgendorff
7 november 2017
Facebook Messenger op KLM.com volgende stap sociale mediastrategie
Customer service
Dylan Cinjee
9 oktober 2017
Welke Nederlandse reismerken scoren het best op social media?
Customer service
Gastblogger
5 oktober 2017
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Meer Facebook
E-commerce
Breda University Talents: Hoe co-creatie leidt tot loyaliteit van je klanten
Breda University
3 januari 2019
Social media
KLM’s Augmented Reality handbagagecheck beschikbaar in Messenger
Dylan Cinjee
12 oktober 2018
E-commerce
Generatie Z staat op het punt Millennials te overtreffen
Dylan Cinjee
30 augustus 2018
Marketing
Facebook gaat reisadverteerders helpen met 'trip consideration'
Dylan Cinjee
8 maart 2018
Social media
Facebook Messenger op KLM.com volgende stap sociale mediastrategie
Arjen Lutgendorff
7 november 2017
Customer service
Welke Nederlandse reismerken scoren het best op social media?
Dylan Cinjee
9 oktober 2017
Customer service
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Gastblogger
5 oktober 2017
Social media
KLM-klanten kunnen ticket boeken via servicebot
Dylan Cinjee
27 september 2017
Marketing
Case: doorontwikkeling van de Tilburgse Kermis met hulp van een instameet in de lucht
Lobke Elbers
2 augustus 2017
Marketing
Facebook, haar gebruikers en travel: traditioneel targeten, creatieve content maken of toch met pixels adverteren?
Lobke Elbers
1 mei 2017
E-commerce
Breda University Talents: Hoe co-creatie leidt tot loyaliteit van je klanten
Breda University
3 januari 2019
Social media
KLM’s Augmented Reality handbagagecheck beschikbaar in Messenger
Dylan Cinjee
12 oktober 2018
E-commerce
Generatie Z staat op het punt Millennials te overtreffen
Dylan Cinjee
30 augustus 2018
Marketing
Facebook gaat reisadverteerders helpen met 'trip consideration'
Dylan Cinjee
8 maart 2018
Social media
Facebook Messenger op KLM.com volgende stap sociale mediastrategie
Arjen Lutgendorff
7 november 2017
Customer service
Welke Nederlandse reismerken scoren het best op social media?
Dylan Cinjee
9 oktober 2017
Customer service
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Gastblogger
5 oktober 2017
Social media
KLM-klanten kunnen ticket boeken via servicebot
Dylan Cinjee
27 september 2017
Marketing
Case: doorontwikkeling van de Tilburgse Kermis met hulp van een instameet in de lucht
Lobke Elbers
2 augustus 2017
Marketing
Facebook, haar gebruikers en travel: traditioneel targeten, creatieve content maken of toch met pixels adverteren?
Lobke Elbers
1 mei 2017
Meest gelezen
Duurzaamheid
Virgin Atlantic als eerste met 100 procent duurzame brandstof naar New York
Dylan Cinjee
30 november 2023
Marketing
‘Ondertussen in…’: TUI’s live inkijkje op een vakantiebestemming
Dylan Cinjee
7 november 2023
Duurzaamheid
KLM en AeroDelft werken samen aan de toekomst van waterstofvliegtuigen
Dylan Cinjee
1 mei 2023
Travel Congress
Travel Congress 2023: Adapting to change
Redactie TravelNext
1 december 2022
Duurzaamheid
TUI en Griekenland lanceren lab voor duurzaam toerisme
Dylan Cinjee
20 januari 2022
Abonneer nu op Travelpro magazine!
Inschrijven nieuwsbrief
Beluister onze podcast