• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Vechtdal lanceert online campagne om naamsbekendheid te vergroten

23 mei 2013 door Annelies Hulshof

Het Vechtdal positioneert zich als kinderparadijs en geeft een vakantie weg voor 12 personen via hun Facebookpagina. In samenwerking met Think! Social Media hebben zij gisteren een online marketingcampagne van start laten gaan, waar een Facebook wedstrijd onderdeel van is. Het enige dat deelnemers hoeven te doen is de Facebook pagina te liken en hun favoriete Vechtdal-activiteit te kiezen. Want als het Vechtdal ergens goed in lijkt te zijn, dan is het wel een veelzijdigheid aan activiteiten voor kinderen aan te bieden, en nou staat juist dát centraal in hun nieuwe online campagne.

Naamsbekendheid vergroten

“Kans maken op deze vakantie is heel simpel. Iedereen die zijn of haar favoriete buitenspeelactiviteit deelt op onze Facebookpagina maakt kans”, aldus Gonneke van Vught van Vechtdal Marketing.

De actie loopt tot 13 juni 2013. Daarna wordt er een prijswinnaar geselecteerd. Vechtdal Marketing wil met deze Facebookactie de naamsbekendheid van het gebied vergroten, online bezoekers inspireren tot een offline bezoek en natuurlijk ook het aantal likes op de pagina vergroten. “Net als bij onze vorige Facebookactie ‘De beste wensen’ moeten we ook dit keer weer zorgen dat er een olievlek ontstaat, doordat men onze berichten gaat delen met vrienden”.

Vechtdal online campagne

Campagne Buitenspelen

Deze actie maakt onderdeel uit van de campagne Buitenspelen. “Met dit spoor richten we ons vooral op gezinnen met (jonge) kinderen. Voor hen is het Vechtdal, met de vele uitstekende kindercampings, de vakantieregio bij uitstek”, vertelt Gonneke. “Door er samen op uit te trekken en leuke dingen te doen, voelen ouders zich hier weer even kind. Aan de andere kant hebben ze hier juist ook alle tijd voor zichzelf, terwijl de kinderen zich prima vermaken op de camping”.

Naast de campagne Buitenspelen voert Vechtdal Marketing ook de campagne Buitenzijn. Deze campagne richt zich voornamelijk op stellen van 35 jaar en ouder die het Vechtdal bezoeken om BOERgondisch te genieten. Ook voor deze campagne wordt dit jaar nog een originele Facebookcampagne opgezet.

 

Gerelateerde Berichten

  • Vechtdal Marketing vraagt Facebook fans een naam te geven aan hun wandelroute!

    Met een uitgebreid  Wandelnetwerk en Ommen als Wandelgemeente van het jaar 2013 is het Vechtdal…

  • Four Seasons lanceert online campagne #IgniteTheSpark

    Het Four Seasons hotel heeft een leuke crossmediale, online campagne gelanceerd die ik graag even…

  • Blogtrippers.nl campagne, volledig via social media opgezet

    Wie droomt er niet van? Mensen ontmoeten via social media en fijne samenwerkingen opzetten. Als…

Categorie: Destinatiemarketing, Online PR en branding, Social media Tags: marketingcampagne, Think! Social Media, vechtdal

Over Annelies Hulshof

Annelies heeft aan de wieg gestaan van TravelNext, en was de eerste communitymanager van dit kennisplatform. Na haar studie Communicatie met specialisatie 'nieuwe media' kwam in TravelNext haar passie voor online marketing en reizen samen! Annelies is zelf ook fervent reiziger en schrijft nu vanuit het Belgische Gent.

Lees Interacties

Trackbacks

  1. Vechtdal Marketing vraagt Facebook fans een naam te geven aan hun wandelroute! - TravelNext schreef:
    4 juli 2013 om 08:30

    […] Naast de campagne Buitenzijn voert Vechtdal Marketing ook de campagne Buitenspelen. Deze campagne richt zich voornamelijk op families met (jonge) kinderen. Voor hen is het Vechtdal, met de vele uitstekende kindercampings, de vakantieregio bij uitstek. Eerder dit jaar lanceerde Vechtdal Marketing de online campagne Buitenspelen. […]

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Vakantiebeurs reviews onderzoek Social Media travel Booking.com Expedia Facebook TripAdvisor reizen Airbnb instagram hotels TUI mobiel Google destinatiemarketing NHTV technologie KLM

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 · TravelNext