Op donderdag 29 november organiseert TravelNext samen met NBTC en Upstream het TravelNext Congres in Meeting Plaza in Maarssen. Als je bent geweest, wordt 2013 gegarandeerd een succes! Waarom? Ik geef je vijf redenen:

1. Ontdek de sleutel tot online succes

We willen allemaal wel net zo succesvol zijn als Airbnb. Want welk bedrijf in de gastvrijheidssector wil niet 10 miljoen boekingen in ruim drie jaar tijd op zijn naam hebben staan? Ole Ruch vertelt wat het geheim is van Airbnb. Zodat wij hun succes kunnen kopiëren.

2. Kom erachter welke trends belangrijk zijn

Veelvuldig vervloekt en even zo vaak geprezen: Google. Ondoorgrondelijke zoekalgoritmes maar ook een enorme berg met waardevolle data; kansen voor de reisindustrie. James van Thiel van het Google Travel team laat zien welke trends eraan komen en op welke we in 2013 onze kaarten moeten zetten.

3. Leer beïnvloeders te beïnvloeden

Een eeuwenoude marketingtruc: maak dat mensen over je praten. Een heel krachtig instrument voor destinatiemarketing, want wie praat niet graag over zijn eigen destinatie, vakantie of reis? William Bakker laat ons zien dat de reisindustrie hierin nog veel kan leren. En maakt dat wij aan het eind van zijn verhaal denken: waarom doe ik dit niet al?!

4. Leer de hele middag van de besten

Tijdens het middagprogramma kun je de ideeën uit de ochtend gaan vertalen naar de praktijk. Vraag aan de experts ‘hoe’: zij zitten er voor jou. Laat ze meedenken over die briljante campagne, leer de kneepjes van mobiele marketing of span ze voor je social karretje. Experts zijn onder andere Lars (ANWB), Tessa (NBTC) en Tessa (Cherry Picker)

5. Laat je inspireren en leer van interessante discussies

Tijdens het middagprogramma kun je er ook voor kiezen om je mee te laten voeren in de wereld van Sabine en Sasja. Hun presentatie is scherp en vormt voer voor een stevige discussie achteraf.

Nog meer weten?! Bekijk hier het hele programma van het TravelNext Congres of meld je hier direct aan.

Partners