• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Walibi Fast Lane: koop via je smartphone voorrang bij attracties

8 oktober 2012 door Annelies Hulshof

Sta jij je ook altijd zo hard te verheugen op de boomstammen? En dan afdruipen als je die rij ziet.. Als eerste pretpark van Nederland introduceert Walibi Holland de Fast Lane, een systeem om wachtrijen te vermijden. Vanaf vrijdag 12 oktober kunnen bezoekers via hun smartphone een e-ticket kopen waarmee je bij 8 attracties niet meer in de wachtrij hoeft te staan. Alles wat je nodig hebt is een smartphone en een creditcard.

Nooit meer in de rij bij Walibi Fast Lane

Fast Lane is een reserveringssysteem dat een plaats in een attractie voor een bezoeker vrij houdt zodat zij niet in de wachtrij hoeven te staan. Hoef je als bezoeker eindelijk geen uur meer uit te trekken om in de El Condor te stappen. Als de bezoeker bijna aan de beurt is, krijg hij of zij een seintje op de mobiel en kunnen ze naar de attractie lopen om zo in te stappen via de Fast Lane ingang.

Aankopen via smartphone

De Fast Lane tickets zijn alleen aan te schaffen op de dag van het bezoek aan het park. En enkel en alleen op drukke dagen, wanneer er ook echt lange rijen voor de attracties staan. Bezoekers kunnen hun ticket kopen via hun smartphone met een credit card, er kan dan gekozen worden uit drie verschillende tickets: Bronze, Silver en Gold. Waarbij je kunt kiezen of je alleen niet in de wachtrij wilt staan (Bronze) of ook nog die wachttijd wilt verkorten tot 50% (Silver) of zelfs 90% (Gold). Dan hoef je en niet in de wachtrij te staan, en ben je ook nog eens, in plaats van na een uur wachten, binnen tien minuten aan de beurt om plaats te nemen.

Mocht je een fervent Walibi-ganger en thrill seeker zijn en voel je geen charme in het wachten voor een spannende attractie, dan is dit ideaal om meer uit je dag te halen. Ik vraag me af hoeveel meer misselijke mensen je in het park tegen komt vanaf vrijdag.. 🙂

Gerelateerde Berichten

  • Hoe online en social is de hedendaagse reiziger? [infographic]

    Lekker weg van alles en fijn de wijde wereld in trekken, op vakantie gaan gebeurt…

  • Social Media Week Glasgow

    Deze week was ik aanwezig bij een aantal events tijdens de Social Media week in…

  • Hoe gebruiken touroperators social media in ‘boekmaand’?

    Januari is traditioneel de drukste maand voor reisaanbieders. Met Blue Monday en de Vakantiebeurs wordt…

Categorie: Customer service, Mobiel, Social media Tags: fast lane, reizen, smartphone, Walibi

Over Annelies Hulshof

Annelies heeft aan de wieg gestaan van TravelNext, en was de eerste communitymanager van dit kennisplatform. Na haar studie Communicatie met specialisatie 'nieuwe media' kwam in TravelNext haar passie voor online marketing en reizen samen! Annelies is zelf ook fervent reiziger en schrijft nu vanuit het Belgische Gent.

Lees Interacties

Trackbacks

  1. RFID: Let the magic begin - TravelNext schreef:
    22 januari 2013 om 12:30

    […] attractie op een bepaalde tijd reserveren door middel van een ticket systeem (vergelijkbaar met de Fast Lane van Walibi). Die tickets zijn niet meer nodig, want deze kunnen nu digitaal op hun MagicBand opgeslagen worden […]

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Booking.com mobiel Vakantiebeurs instagram technologie destinatiemarketing reizen hotels travel Expedia Airbnb Social Media onderzoek NHTV TUI TripAdvisor Facebook Google reviews KLM

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring